Przetargi.pl
Dostawa i montaż 2 kotłów: c.o. i c.w.u. oraz demontaż istniejących 2 szt. istniejących kotłów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Mościszki 37C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5177310 , fax. 065 5177312
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Mościszki 37C 37C
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5177310, fax. 065 5177312
    REGON: 41033457700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dommosciszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: dom pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 2 kotłów: c.o. i c.w.u. oraz demontaż istniejących 2 szt. istniejących kotłów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż dwóch kotłów: jeden kocioł c.o. o mocy 400kW i powierzchni grzewczej 35 m2 i jeden kocioł o mocy 110 kW i powierzchni grzewczej14,5 m2 z wężownicą oraz zasobnikiem i podajnikiem tłokowym do c.w.u. i wpięcie kotłów do istniejącej instalacji. Demontaż istniejących kotłów węglowych o mocy 320kW I 150 kW - razem 2 szt. Izolacja rur w kotłowni zgodnie z WT 2008. Montaż zaworów kulowych - 4 szt. Wykonanie dostosowanie oraz montaż kolektorów dymowych do nowych kotłów. Odcięcie, oczyszczenie i zabezpieczenie przed korozją zbiorników o poj. 3 m3 i 4 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 423400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 1000,00 PLN wadium należy wpłacić przelewem na konto Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach nr konta 34 8666 0004 0300 2000 0006 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie o/ Krzywiń, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, POZ1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.18240 poręczenie powinno zawierać : osobę dłużnika głównego (wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika ( do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę oraz nie uzupełnienia na wezwanie zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art.24 ust. 1 ,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Oferta wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji. Wykonawca powinien złożyć złożyć dokumenty wymagane w pkt. 6 specyfikacji. wykonawca wniesie wadium w wymaganej formie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem umowa spółki cywilnej. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia (uprawnienia) oraz kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisóww imieniu wykonawcy. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dommosciszki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną