Przetargi.pl
Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Aktualizacja obecnego oprogramowania w następującym zakresie: 1) Aktualizacja oprogramowania URVE Server do najnowszej wersji (serwer Urząd Miasta Rybnika) wraz z przekazaniem licencji, 2) Aktualizacja oprogramowania URVE Player na dostarczonych i zamontowanych 18 playerach/komputerach (spis punktów instalacji pkt 3) wraz z przekazaniem licencji. 3) Przygotowanie 2 szablonów do wyświetlania informacji o pogodzie w Rybniku i kolejnych 2 dla informacji o jakości powietrza na terenie miasta (smog), 4) Dane - API pogoda – dane pogodowe będą dostarczane przez Wykonawcę przez okres trzech lat na zatwierdzonym przez Zamawiającego szablonie, 5) Dane- smog - dane o smogu zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formacie CSV. Przykład działania skryptu: http://ameba.katowice.wios.gov.pl/eksport.php?u=test. Aktualizacja danych co 15-30 minut. Dostarczone oprogramowanie nie może zawierać podatności, które pozwalałyby na nieautoryzowane przejęcie kontroli nad systemem czy też nielegalne wykonywanie działań operatorskich czy administracyjnych. Wykonawca ma obowiązek zweryfikować wymagania dostarczonej wersji oprogramowania URVE Server z parametrami serwera Zamawiającego i uwzględnić w ofercie koszty wykonania jego modernizacji (sprzętowe, oprogramowania). Zamawiający wymaga rozbudowy serwera o 8 GB pamięci RAM. Upload plików powinien być zabezpieczony np. przed atakami typu SQL Injection, aplikacja nie powinna pozwalać na wgrywanie plików innych typów niż wymagane przez logikę aplikacji, czyli np. innych niż pliki multimedialne. W przypadku wykrycia jakiejś podatności, wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie 2 dni. II. Dostawa nowych 18 playerów/komputerów o poniższej specyfikacji: 1) Procesor minimum dwa rdzenie, o wydajności minimum 4000 pkt w pas smark (http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html) 2) Pamięć minimum 8GB RAM DDR4 3) Dysk twardy minimum 120 GB SSD 4) Minimum dwa wyjścia cyfrowe Video (HDMI, DisplayPort, DVI) 5) Wymiary maksymalne 205mm x 205mm x 45mm 6) Wymagany pełny port RS232C (com) 7) Wymagany zewnętrzny zasilacz minimum o mocy 65W 8) Minimum 4 złącza USB w tym przynajmniej 3 złącza w specyfikacji USB 3.0 9) Wymagana karta sieciowa bezprzewodowa w standardzie 802.11.ac, kompatybilna ze starszymi protokołami 802.11 a/b/g/n, 10) Karta sieciowa: 2xGbLAN RJ45, 11) Wymagany Windows 10 Pro – dostawa licencji, 12) Najnowsze sterowniki kart graficznych 13) Montaż w pozycji pionowej przy pomocy uchwytów nie wymagających użycia narzędzi do montażu, demontażu urządzenia (np. zatrzask, zaczep) z zachowaniem dostępu do przycisków i portów urządzenia. Możliwość wykorzystania uchwytów w standardzie Vesa na których zainstalowane są ekrany. 14) Możliwość pracy ciągłej 24/7/365. III. Montaż urządzeń/playerów: - montaż za istniejącymi ekranami, w miejscu, gdzie znajdują się stare playery (lokalizacje): 3.1. Dom Kultury Boguszowice – Plac Pokoju 1, Rybnik; 3.2. Dom Kultury Chwałowice – ul. 1 Maja 95, Rybnik; 3.3. Dom Kultury Niedobczyce – ul. Barbary 23, Rybnik; 3.4. Dom Kultury Niewiadom – ul. Mościckiego 15, Rybnik; 3.5. Młodzieżowy Dom Kultury – ul. Broniewskiego 23, Rybnik; 3.6. Muzeum w Rybniku – Rynek 18, Rybnik; 3.7. Teatr Ziemi Rybnickiej (2 sztuki), Plac Teatralny 1, Rybnik; 3.8. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna – ul. Józefa Szafranka 7, Rybnik; 3.9. Fundacja EDF (Klub Energetyka) – ul. Podmiejska, Rybnik; 3.10. Urząd Miasta Rybnika (3 sztuki) – ul. Bolesława Chrobrego 2, Rybnik; 3.11. Pływalnia kryta MOSiR – ul. Powstańców Śląskich, Rybnik; 3.12. Pływalnia kryta MOSiR (Boguszowice) – ul. Jastrzębska, Rybnik; 3.13. Fundacja EDF (pływalnia kryta) – ul. Podmiejska, Rybnik; 3.14. Centrum Rekreacji i Rehabilitacji „BUSHIDO” – ul. Floriańska 1, Rybnik; 3.15. Państwowa Szkoła Muzyczna – ul. Powstańców Śląskich 27, Rybnik; Dostęp do ekranów i playerów możliwy jest w godzinach pracy powyższych instytucji. Przed przystąpieniem do montażu, należy zdemontować w miarę potrzeby ekrany a następnie obecnie działające playery, nie powodując ich uszkodzenia i następnie przekazać je Zamawiającemu. Wszystkie playery znajdują się za ekranami LCD, natomiast player obsługujący ekran LED znajduje się w Tatrze Ziemi Rybnickiej nad sceną na wysokości drugiej galerii w niewielkim oddaleniu od ekranu, który zainstalowany jest na fasadzie budynku. Playery połączone są z ekranami za pomocą kabla HDMI, a w przypadku ekranu LED – DVI. Urządzenia korzystają z sieci LAN. Montaż playerów należy wykonać przy użyciu istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania wszelkich prac odtworzeniowych (malowanie, spoinowanie itp.). Wszelkie prace muszą być wykonane z należytą starannością. W przypadku uszkodzenia ekranu, istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej, na Wykonawcy spoczywa obowiązek naprawienia wyrządzonej szkody. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania sprzętu pod względem kompatybilności z ekranami (w szczególności formaty, rozdzielczości) i oprogramowaniem. IV. Szkolenie: 1. Wykonawca przeprowadzi minimum dwudniowe (5h każdego dnia) szkolenie z obsługi zaktualizowanego oprogramowania w siedzibie Zamawiającego (w godzinach pracy Urzędu Miasta Rybnika) dla 4 osób. Poszczególne dni szkolenia odbywać będą się nie częściej niż raz w tygodniu. V. Uruchomienie systemu i urządzeń: 1. Wykonawca wykona pełną konfigurację dostarczonych urządzeń i zainstalowanego/ zaktualizowanego oprogramowania. 2. Wykonawca sprawdzi poprawność działania wszystkich urządzeń wraz z oprogramowaniem, 3. W razie problemów, Wykonawca skoryguje wszystkie ustawienia np. przekonfiguruje wszystkie playery po poprawieniu konfiguracji serwera, 4. Wykonawca dostarczy dokumentację systemu zawierającą m.in. informacje o konfiguracji oprogramowania URVE Server, URVE Player, konfiguracji systemu operacyjnego na playerach. W szczególności dokumentacja powinna zawierać adresy IP urządzeń, ustawienia zapory systemowej, zmiany wprowadzone w domyślnych parametrach działania aplikacji URVE, informacje o wszelkich innych zainstalowanych i wymaganych programach. Odrębnie należy przekazać nazwy użytkowników i hasła niezbędne do pełnego zarządzania wszystkimi elementami systemu (urządzenia, oprogramowania). VI Gwarancja: 1. Zamawiający wymaga minimum dwuletniej gwarancji na poprawność działania systemu oraz na dostarczony sprzęt. 2. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie, lub w innym - uzgodnionym przez strony w terminie do usunięcia wad - terminie. Dotyczy to zarówno sprzętu jak i oprogramowania w tym zauważonych podatności. 3. wszelkie naprawy gwarancyjne dostarczonych urządzeń mają się odbywać w miejscu ich instalacji, a w przypadku konieczności naprawy poza tym miejscem, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia urządzenia zastępczego o takich samych parametrach, co urządzenie naprawiane. 4. Wykonywanie działań gwarancyjnych i serwisowych będzie się odbywało w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części, usług itp. VII Wsparcie techniczne 1) Wykonawca przez pół roku od podpisania protokołu odbioru aktualizacji oprogramowania i szkolenia będzie świadczył usługę wsparcia telefonicznego oraz będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową na wszystkie zapytania dotyczące systemu w ciągu 48 godzin (nie wlicza się sobót i niedziel) od otrzymania zapytania z zakresu obsługi systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach