Miasto Puszczykowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-040 Puszczykowo, ul. Podleśna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8133225, 8983719 , fax. 618 133 225
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Puszczykowo
ul. Podleśna 4
62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 8133225, 8983719, fax. 618 133 225
REGON: 63125787400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl, Biuletyn Informacji Publicznej; zakładka zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 10 sztuk AED na terenie miasta Puszczykowa oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż, we wskazanych lokalizacjach na terenie miasta Puszczykowa: 1) automatyczny defibrylator zewnętrzny (AED) np. Zoll AED Plus wraz z bateriami, torbą i elektrodami CPR-D – 10 sztuk; 2) szafka na AED z telefonem np. AIVIA 220 Outdoor – 10 sztuk; 3) zasilacz 230VAC/24VDC – 10 sztuk; 4) tablica algorytm postępowania przy reanimacji z AED – 10 sztuk; 5) tablica informacyjna AED kierunkowa – 80 sztuk; 6) defibrylator np. Zoll AED Plus Rainer II (AED PLUS) – 1 sztuka; 7) stacja obiektowa DSP 52L z osprzętem – 1 sztuka. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie doprowadzenie i podłączenie instalacji elektrycznej. Szczegółową lokalizację montażu AED określa załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie zamówienia. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratownictwa technicznego oraz ubrań specjalnych i hełmów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie 1) nożyco-rozpieracz np. WEBER SPS 370 E-Force wraz z osprzętem – 1 sztuka; 2) ubranie specjalne np. RAPTOR NXT – 18 sztuk; 3) hełm np. HEROS TITAN – 18 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane dostawy i usługi były świadczone z zapewnieniem najwyższych standardów zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami, a dostarczony sprzęt był zgodny z przepisami prawa oraz normami obowiązującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na dzień odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostaw, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę kosztami badań Występujące w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, OPZ pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tych dokumentach. Oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ i w OPZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku oferty równoważnej Wykonawca wskaże różnice, które jednoznacznie zostaną opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry równoważne - nie gorsze” Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Nierozłączną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt Umowy stanowiący załącznik 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Oferta częściowa nr 1 – Dostawa i montaż 10 sztuk AED na terenie miasta Puszczykowa - ustala się wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Oferta częściowa nr 2 - Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie - ustala się wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na obie części przedmiotu zamówienia Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, b) oryginał dokumentu wadium, a przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium (jeśli dotyczy), W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania Umowy, wadium wystawione musi być na wszystkich członków konsorcjum. c) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, Uwaga! Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. d) w przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. e) zestawienie wraz z kartami katalogowymi oferowanych produktów oraz świadectwo dopuszczalności CNBOP-PIB (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dodatkowego sprzętu pożarniczego i ratowniczego.
Dodano: 2020-10-20 - „Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie”
Dodano: 2018-09-06 - Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego.
Dodano: 2018-06-27 - Część I „Dostawa sprzętu gaśniczego i ratowniczego” Część II „Dostawa fantomu w formie torsu osoby dorosłej wraz z defibrylatorem szkoleniowym AED”
Dodano: 2018-05-10