Gmina Izabelin ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
REGON: 13271861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.izabelin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNEJ ALTANY ŚMIETNIKOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy elektronicznej altany śmietnikowej, przeznaczonej do segregacji odpadów komunalnych, na potrzeby mieszkańców gminy Izabelin, wraz z wykonaniem montażu altany w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie gminy. Podstawowe parametry funkcjonalne przedmiotu zamówienia: 1) Konstrukcja z lekkich profili stalowych i tworzywa sztucznego; 2) Wymiary (wys./dł./szer.) ok. 2,5 m x 5,0 m x 2,5 m; 3) Wnętrze zapewniające możliwość umieszczenia 6 pojemników 1100 l oraz 2 pojemników 360 l; 4) Blokada wrzutni sterowana systemem informatycznym, kontrolującym również zapełnienie pojemników; 5) System wyposażony w czytnik kart, obsługiwany przez mieszkańca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa ratownicza realizowana na obiektach pływalni przy ulicy Rokosowskiej 10 oraz Usypiskowej 18 w Warszawie
Dodano: 2017-11-17 - Obsługa ratownicza realizowana na obiektach pływalni przy ulicy Rokosowskiej 10 oraz Usypiskowej 18 w Warszawie
Dodano: 2017-11-06 - „Budowa świetlicy wiejskiej oraz placu zabaw dla dzieci i młodzieży w m. Szczęsne, Gmina Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2017-07-14 - Świadczenie kompleksowej usługi nadzoru ratowniczego nad osobami korzystającymi z pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola.
Dodano: 2016-11-09