Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNEJ ALTANY ŚMIETNIKOWEJ

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3 Maja 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
    REGON: 13271861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.izabelin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNEJ ALTANY ŚMIETNIKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy elektronicznej altany śmietnikowej, przeznaczonej do segregacji odpadów komunalnych, na potrzeby mieszkańców gminy Izabelin, wraz z wykonaniem montażu altany w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie gminy. Podstawowe parametry funkcjonalne przedmiotu zamówienia: 1) Konstrukcja z lekkich profili stalowych i tworzywa sztucznego; 2) Wymiary (wys./dł./szer.) ok. 2,5 m x 5,0 m x 2,5 m; 3) Wnętrze zapewniające możliwość umieszczenia 6 pojemników 1100 l oraz 2 pojemników 360 l; 4) Blokada wrzutni sterowana systemem informatycznym, kontrolującym również zapełnienie pojemników; 5) System wyposażony w czytnik kart, obsługiwany przez mieszkańca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach