Przetargi.pl
Dostawa i konfiguracja urządzeń do zabezpieczenia pomieszczeń serwerowni oraz dostawa kolektorów danych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i konfiguracja urządzeń do zabezpieczenia pomieszczeń serwerowni oraz dostawa kolektorów danych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja urządzeń do zabezpieczenia pomieszczeń serwerowni oraz dostawa kolektorów danych w ramach projektu współfinansowanego prze Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (2 części) a mianowicie: Zadanie Nr 1 - Dostawa i konfiguracja urządzeń do zabezpieczenia pomieszczeń serwerowni. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy, instalacji oraz konfiguracji urządzeń służących do kontroli dostępu do pomieszczeń serwerowni oraz monitoring warunków klimatycznych pomieszczeń serwerowni Starostwa Powiatowego w Zgierzu, w lokalizacjach przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Technicznej Załącznik do SIWZ Nr 7.1. a. W budynku przy ul. Długiej 49: i. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje urządzenia do kontroli dostępu do pomieszczeń dla dwóch pomieszczeń serwerowni - pierwsze na parterze, drugie na drugim piętrze w budynku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zabezpieczenia kontroli dostępu dla drzwi wejściowych do serwerowni na parterze oraz do drzwi wejściowych do serwerowni na drugim piętrze (drzwi przeszklone), kontrola oparta na głowicy zbliżeniowej oraz klawiaturze szyfrującej. ii. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje urządzenia umożliwiające monitoring warunków klimatycznych serwerowni do pomieszczeń dla dwóch pomieszczeń serwerowni - pierwsze na parterze, drugie na drugim piętrze w budynku, oparty na kontrolerze, tj. urządzeniu kontrolno-pomiarowym zainstalowanym w pomieszczeniach serwerowni do którego podłączone będą czujniki (temperatury i wilgotności, wycieku wody, zasilania) zbierające informację o aktualnych warunkach klimatycznych w pomieszczeniach serwerowni. Zebrane przez kontroler dane zostaną przetworzone przez specjalistyczne oprogramowanie, które umożliwi rejestrację danych pomiarowych, prezentację, analizę, przygotowanie raportów oraz powiadamianie o sytuacjach alarmowych na mail. b. W budynku przy ul. Sadowej 6a: i. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje urządzenia do kontroli dostępu do pomieszczeń dla jednego pomieszczenia serwerowni, znajdującego się we wewnątrz pokoju informatyków. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zabezpieczenie kontroli dostępu dla drzwi wejściowych do pokoju oraz drzwi do serwerowni (drzwi przeszklone), kontrola oparta na głowicy zbliżeniowej oraz klawiaturze szyfrującej. ii. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje urządzenia umożliwiające monitoring warunków klimatycznych serwerowni do pomieszczeń dla jednego pomieszczenia serwerowni, znajdującego się we wewnątrz pokoju informatyków, oparty na kontrolerze, tj. urządzeniu kontrolno-pomiarowym, zainstalowanym w pomieszczeniach serwerowni do którego podłączone będą czujniki (temperatury i wilgotności, wycieku wody, zasilania) zbierające informację o aktualnych warunkach klimatycznych w pomieszczeniach serwerowni. Zebrane przez kontroler dane zostaną przetworzone przez specjalistyczne oprogramowanie, które umożliwi rejestrację danych pomiarowych, prezentację, analizę, przygotowanie raportów oraz powiadamianie o sytuacjach alarmowych na mail. W skład zestawu do kontroli dostępu oraz monitoringu warunków klimatycznych dla serwerowni w obu lokalizacjach wchodzi: c. Kontroler obiektowy wraz z zasilaczem buforowym i akumulatorem - 3 szt. d. Czujnik temperatury i wilgotności - 3 szt. e. Czujnik wycieku wody z klimatyzacji - 3 szt. f. Czujnik zasilania - 3 szt. g. Czujnik otwarcia drzwi - 4 szt. h. Układ kontroli zasilania - 3 szt. i. Moduł kontroli dostępu - 2 szt. j. Elementy kontroli dostępu (elektrozamek, elektrozwora, listwy, elementy mocowania, gałko-klamka, przycisk wyjścia) - 4 szt. k. Czytnik kart z klawiaturą - 4 szt. l. Oprogramowanie - 1 szt. m. Breloki zbliżeniowe umożliwiające wejście do pomieszczeń serwerowni - 8 szt. Szczegółowy opis techniczny wszystkich elementów został zamieszczony w Tabeli Nr 1 w Specyfikacji Technicznej - Załącznik do SIWZ Nr 7.1. Instalację oraz konfigurację wszystkich elementów systemu kontroli dostępu oraz do monitorowania warunków klimatycznych ww. serwerowniach Wykonawca wykona z użyciem odpowiednich przewodów instalacyjnych oraz innych niezbędnych elementów do stworzenia spójnego w pełni działającego i funkcjonalnego systemu, własnym staraniem i na swój koszt, bez konieczności dostarczania jakichkolwiek przewodów i/lub innych niezbędnych elementów ze strony Zamawiającego. 2) Udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej - 24 miesięcy obejmującą co najmniej: a) gwarancję na prawidłowe funkcjonowanie wykonanej konfiguracji, b) wsparcie Wykonawcy na rekonfigurację i dostosowanie funkcjonalne całego systemu, w przypadku pojawienia się nowych wytycznych pracy dla całego systemu z uwzględnieniem okoliczności rozbudowy systemu, c) bezpłatny dostęp do aktualizacji oprogramowania, on-line, d) bezpłatny dostęp do wsparcia technicznego w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia wraz z elementami instalacyjnymi tj. przewodami instalacyjnymi oraz innymi niezbędnymi elementami do stworzenia spójnego, w pełni działającego i funkcjonalnego systemu były nowe, nieregenerowane lub w inny sposób użytkowane oraz oryginalnie zapakowane przez producenta. Zadanie Nr 2 - Dostawa kolektorów danych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kolektorów danych wraz z drukarką etykiet, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Tabeli Nr 2 w Specyfikacji Technicznej - Załącznik do SIWZ Nr 7.2. dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a. Dostawa swym zakresem obejmuje: 1) Kontroler (terminal) danych - 2 szt., 2) Drukarkę kodów kreskowych - 1 szt., 3) Materiały do wydruku etykiet - 10 000 szt. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej - 24 miesięcy obejmującą swym zakresem co najmniej: - gwarancję na prawidłowe funkcjonowanie dostarczonego sprzętu, - bezpłatny dostęp do wsparcia technicznego, w godzinach pracy Zamawiającego Zamawiający wymaga aby cały asortyment wchodzący w skład dostawy dla zadania Nr 2 był nowy, nieregenerowany lub w inny sposób użytkowany oraz oryginalnie zapakowany przez producenta. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o terminie dostawy przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych zadań, nie później niż 1 dzień przed planowaną dostawą. 4. Dostawa powinna nastąpić w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego lub w godzinach ustalonych przez Przedstawiciela Biura ds. Teleinformatyki - po uprzednim powiadomieniu jw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach