Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury ogłasza przetarg
- Adres: 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3282318, 3282275 , fax. 068 3282275
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury
ul. Licealna 9 9
65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3282318, 3282275, fax. 068 3282275
REGON: 97792414700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA TECHNICZNA SYSTEMU DO DRUKU CYFROWEGO DLA UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i kompleksowa obsługa techniczna systemu do druku cyfrowego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 61 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1
1. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonywania usługi Kompleksowej Obsługi Technicznej Systemu do Druku Cyfrowego.
2. Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy Systemu do Druku Cyfrowego wraz Kompleksową Obsługą Techniczną Systemu do Druku Cyfrowego. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 226 poz. 1817) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §4 tego Rozporządzenia.
W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane w punkcie VII.1 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych wykonawców.
2. W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć:
a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług Kompleksowej Obsługi Technicznej Systemu wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia w zakresie określonym w punkcie VI.1 SIWZ, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw i usług w zakresie określonym w punkcie VI.2 SIWZ w celu wykazania doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VII.1 SIWZ.
W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wymagane w punkcie VII.2 SIWZ dokumenty i oświadczenia mogą być złożone łącznie przez tych wykonawców.
3. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć opis techniczny urządzenia zawierający następujące elementy: W formularzach cenowych Wykonawca musi podać producenta, model i konfigurację oferowanego sprzętu. Należy opisać co najmniej te parametry techniczne, które zostały wymienione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
A. Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
B. Wypełnione Formularze cenowe w układzie zgodnym ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3a i 3b do SIWZ,
C. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać:
a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP),
b) wskazanie pełnomocnika,
c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo,
d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i kompleksowa obsługa techniczna systemu do druku cyfrowego monochromatycznego dla Oficyny Wydawniczej Uniwersytetu Zielonogórskiego (znak sprawy: RR-T-4A/2012)
Dodano: 2012-07-16 - Dostawa i kompleksowa obsługa techniczna systemu do druku cyfrowego monochromatycznego dla Oficyny Wydawniczej Uniwersytetu Zielonogórskiego (znak sprawy: RR-T-4/2012)
Dodano: 2012-05-30