Przetargi.pl
Dostawa i instalacja wysokosprawnego chromatografu cieczowego HPLC dla potrzeb badań w ramach projektu Sonata Bis 6 pn. „Pro-fluorescencyjne i pro –luminescencyjne próbniki do obrazowania in vivo nadtlenoazotynu – od syntezy do detekcji specjalistycznych markerów”, realizowanego w Instytucie Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja wysokosprawnego chromatografu cieczowego HPLC dla potrzeb badań w ramach projektu Sonata Bis 6 pn. „Pro-fluorescencyjne i pro –luminescencyjne próbniki do obrazowania in vivo nadtlenoazotynu – od syntezy do detekcji specjalistycznych markerów”, realizowanego w Instytucie Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa i instalacja wysokosprawnego chromatografu cieczowego HPLC dla potrzeb badań w ramach projektu Sonata Bis 6 pn. „Pro-fluorescencyjne i pro –luminescencyjne próbniki do obrazowania in vivo nadtlenoazotynu – od syntezy do detekcji specjalistycznych markerów”, realizowanego w Instytucie Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takim urządzeniom przez obowiązujące prawo oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski. 5.Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Przedmiot postępowania obejmuje także: a)zakup i dostawę przedmiotu zamówienia do Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zapakowany w oryginale opakowanie producenta, b)załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w jego siedzibie, c)instalację, uruchomienie urządzeń w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu, d)przeprowadzenie 2 szkoleń: - pierwsze szkolenie z podstawowej obsługi aparatury po dostarczeniu i instalacji urządzenia; - drugie po 5 miesiącach użytkowania urządzenia; e)świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczną przez cały okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Miejscem wykonywania usług gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe, to inne miejsce. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności w formie pisemnej; - Specyfikacja techniczna – załącznik nr 3 do SIWZ - w formie pisemnej; - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału – załącznik nr 2 do SIWZ - w formie pisemnej; - Pełnomocnictwo – w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy; - Zobowiązanie podmiotu innego w formie pisemnej w oryginale – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach