Przetargi.pl
Dostawa i instalacja urządzeń komputerowych oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa 1A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 44 7873535 , fax. 44 7873535
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Zamkowa 1A 1A
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 44 7873535, fax. 44 7873535
    REGON: 59064806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkow.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja urządzeń komputerowych oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i monochromatycznymi drukarkami laserowymi dla gospodarstw domowych wytypowanych w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków realizowanego przez Gminę Fałków w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-lnclusion, oraz switcha 48 portowego, 5 komputerów stacjonarnych i 1 laptopa wraz z oprogramowaniem, dla jednostki podległej Beneficjentowi - Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje : Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt, Dostawę i instalację programu operacyjnego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) - 150 szt., Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) - 150 szt., Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy), Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy), Dostawę i instalację programu antywirusowego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt., Dostawę, instalację i serwis drukarek dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt., Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla jednostki podległej-Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie - 5 szt., Dostawę, instalację i serwis komputera przenośnego-laptopa dla jednostki podległej-Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie - 1 szt., Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę i instalację programu antywirusowego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę switcha 48 portów z możliwością instalacji w szafie RACK. Urządzenia (zestaw -komputery stacjonarne z oprogramowaniem i drukarkami - 150 kompletów) należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie gminy Fałków, wskazanych przez zamawiającego. Wykaz gospodarstw domowych zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Jednostka podległa do której należy dostarczyć urządzenia to Gminna Biblioteka Publiczna i znajduje się w Fałkowie. Wykonawca dostarczony sprzęt oznaczy naklejką promującą Projekt współfinansowany w ramach POIG, udostępnioną przez Zamawiającego. Wymagania w zakresie innych cech: Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnie zapakowanych kartonach. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Termin wykonania zamówienia - 28 dni od daty podpisania umowy. Planowany termin wykonania zamówienia do 07.02.2014r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie następował w częściach, po zainstalowaniu sprzętu i oprogramowania u beneficjentów ostatecznych i dostarczeniu sprzętu do jednostki podległej. Terminy odbioru i instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym z min. 2-dniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy sprzętu Wykonawca wraz z zamawiającym sprawdzą prawidłowość jego działania. Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres min do dnia 31.10.2015r włącznie (awaria zgłoszona w ostatnim dniu winna być naprawiona); bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania częściowych protokołów odbioru; Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy awarie sprzętu faksem, telefonicznie lub e-mailem; Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia i usunie wady w terminie do 10 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego; sprzęt naprawiany w ramach gwarancji będzie wyłącznie przez podmiot posiadający autoryzacje producenta; w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie ponosił: koszty związane z naprawą i konserwacją sprzętu, okres gwarancji zostanie przedłużony o czas dokonywania każdej naprawy a w przypadku wymiany podzespołów okres gwarancji na wymienioną część rozpoczyna się na nowo, gwarancji nie będą podlegały uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek: działania siły wyższej (pożar, powódź i inne) po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego, eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi, modyfikacji, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, dokonywanych przez osoby trzecie, bez wiedzy Wykonawcy, uszkodzeń mechanicznych, powstałych po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego. Beneficjentom ostatecznym przysługują takie same uprawnienia gwarancyjne jak Zamawiającemu. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostaną wliczone przez Wykonawcę w cenę ofertową. Szczegółowe dane charakterystyczne dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr2). Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu weryfikacji czy oferowany sprzęt spełnia warunki specyfikacji technicznej. Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 2 do SIWZ) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach