Przetargi.pl
Dostawa i instalacja urządzeń CCTV do rozbudowywanego, funkcjonującego systemu monitoringu: miejskiego w ramach następnego etapu zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i organizacja systemu monitoringu wizyjnego na obszarze Zespołu Staromiejskiego i Bydgoskiego Przedmieścia w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji na lata 2010-2012 w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja urządzeń CCTV do rozbudowywanego, funkcjonującego systemu monitoringu: miejskiego w ramach następnego etapu zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i organizacja systemu monitoringu wizyjnego na obszarze Zespołu Staromiejskiego i Bydgoskiego Przedmieścia w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji na lata 2010-2012 w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia będzie dostawa i instalacja urządzeń CCTV do rozbudowywanego, funkcjonującego systemu monitoringu: miejskiego w ramach następnego etapu zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i organizacja systemu monitoringu wizyjnego na obszarze Zespołu Staromiejskiego i Bydgoskiego Przedmieścia w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji na lata 2010-2012 w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Dostawę: - 3 kamer szybkoobrotowych Honeywell ACUIX, 35/12x Zoom, dzień/noc, przeźroczysty klosz (HDXGPWACW) wraz z osprzętem (zasilacz 230V AC/24V AC, 4A, IP66, w obudowie polimerowej, KABE KBZ-03; zewnętrzny wysięgnik naścienny biały Honeywell (HDXWM1), adapter narożny do montażu); - 2 jednokanałowych dekoderów wideo ACTI ACD-3100, 4CIF przy 25 kl/s., dekompresja MPEG-4, zasilanie 12V DC (zasilacz w komplecie), audio; - jednego jednokanałowego wideoserwera ACTI ACD-2100, 4CIF przy 25 kl/s, kompresja MPEG-4/MJPEG, zasilanie 12V DC (zasilacz w komplecie), audio; - 3 jednokanałowych wideoserwerów HIKVISION DS-6101 HFI-IP-A z zasilaczami (nadajnik-koder); - jednego 8-kanałowego wideoserwera HIKVISION DS-6008 DI z zasilaczem (odbiornik-dekoder); - 3 anten kierunkowych MicroTik Cyberbridge 23 5 GHz; - jednej radiowej stacji bazowej o poniższych parametrach: RouterBoard 433 UAH level 5 800MHz - - szt. 1 Impulsowy zasilacz buforowy 155W 27,6V, 5A - szt. 1 Adapter PoE - szt. 1 Ubiquit UB-5 200mW 5GHz - szt. 3 GigaSektor 16dBi/120 Horizontal - szt. 2 GrandEter 11 - szt. 1 Kable CNT-400 dł. 5m - szt. 3 Obudowa zewnętrzna AluBox RouterBoard - szt. 1 Masz antenowy 4m wraz z uchwytami - szt. 1 Switch TP-Link TL-SG3109 - szt. 1 Radiolinia Ubiquit RocketLink 19dBi 2x2 MIMO - kpl. 1; - jednej radiowej stacji bazowej o poniższych parametrach: RouterBoard 433 UAH level 5 800MHz - szt. 1 Impulsowy zasilacz buforowy 155W 27,6V, 5A - szt. 1 Adapter PoE - szt. 1 Ubiquit UB-5 200mW 5GHz - szt. 3 GigaSektor 16dBi/120 Horizontal - szt. 2 GrandEter 11 - szt. 1 Kable CNT-400 dł. 3m - szt. 1 Kable CNT-400 dł. 15m - szt. 2 Obudowa zewnętrzna AluBox RouterBoard - szt. 1 Masz antenowy 4m wraz z uchwytami - szt. 1 Switch TP-Link TL-SG3109 - szt. 1 Radiolinia Ubiquit RocketLink 19dBi 2x2 MIMO - kpl. 1; - jednego rejestratora cyfrowego VIDIUS typ KXR3516P, MPEG-4,pentaplex, 16 wejść video+8 wejść audio, rejestracja max 400/100 kl/s, Fast Ethernet, z maksymalną pojemnością dyskową i zamontowanymi sformatowanymi, przetestowanymi dyskami (max ilość), pilot, oprogramowanie; - jednego modułu SCSI dla rejestratora serii VIDIUS; - jednego nadajnika światłowodowego TV-0100-3-3-3-3-3-2: kabel jednomodowy, konwerter 4-kanałowy wideo i 4 kanały danych RS232; - jednego odbiornika światłowodowego TV-0100-4-3-3-3-3-2: kabel jednomodowy 30 km, konwerter 4-kanałowy wideo i 4 kanały danych RS232; - 4 szafek energetycznych zewnętrznych, hermetycznych; - jednego uniwersalnego programowalnego sterownika HEGS5300 z joystickiem; - jednego aktywnego rozdzielacza protokółu 1:16 NVRS-16DD (Wejścia danych: 1xRS*232, 2xRS*485; wyjścia danych: 16xRS*485; do 1200 m, 12 VDC); - jednego modułu I-7188/VM sterowania z 2 portów RS-232 wieloma rejestratorami VIDIUS oraz synchronizacji zegarów z krosownicą MAX-1000 do sterowania rejestratorami VIDIUS po sieci; - jednego repetera RS-422/RS-485 z potrójną optoizolacją 3kV (I-7510A). 2) Instalację: - kamery szybkoobrotowej ACIUX HDXGPWACW wraz z anteną panelową kliencką na budynku przy ulicy: Reja 13 (przedszkole Pinokio); Słowackiego 105; Mickiewicza 2 (DS. nr 1). - radiowej stacji bazowej na dachu budynku przy ulicy: Kochanowskiego 28; Rybaki 59 (kościół Michaelitów). Połączenie szafki sterującej i stacji bazowej ma być wykonane za pomocą trzech kabli eternetowych. - rejestratora VIDIUS w szafie rackowej ustawionej w punkcie rejestracji przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 10 wraz z modułem I-7188/VM, repeterem RS-422/RS-485, rozdzielaczem aktywnym NVRS-16DD oraz modułem SCSI. - nadajnika i odbiornika światłowodowego w relacji punkt rejestracji przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 10 - Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76. - uniwersalnego programowalnego sterownika HEGS5300 z joystickiem do stanowiska IP monitoringu. 3) Uruchomienie: - połączenia radiowego pomiędzy stacją kliencką usytuowaną na dachu budynku przy ul. Mickiewicza 2, a radiową stacją bazową zainstalowaną na dachu budynku przy ul. Matejki65; - połączenia radiowego pomiędzy stacjami klienckimi usytuowanymi na dachach budynków przy ul. Reja 13 i Słowackiego 105, a radiową stacją bazową zainstalowaną na dachu budynku przy ul. Kochanowskiego 28; - przesyłu sygnału wizji i telemetrii do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 z kamer zainstalowanych na obiektach wymienionych w §1ust.2 pkt. 2a. 4) Przeprowadzenie w imieniu Wydziału Ochrony Ludności Urzędu Miasta Torunia procedury podłączenia licznika energii elektrycznej Energa Operator Plac Skarbka 7/9 w Toruniu do zasilania kamery przy ul. Słowackiego 105 oraz stacji bazowej przy ul. Rybaki 59. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektów w terenie. 4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez Wykonawcę z materiałów i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca. Użyty do zadania kabel STP musi być minimum kategorii Ve, żelowany. Na użyte w realizacji zamówienia materiały i urządzenia Wykonawca obowiązany jest posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach