Przetargi.pl
Dostawa i instalacja tablicy interaktywnej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2015-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja tablicy interaktywnej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie umowy nr DPT BDG-II POPT 100 15 pomiędzy Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju a Gminą Wrocław na wsparcie działania podmiotu realizującego Zintegrowane Inwestycje Terytorialne ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 -2020. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 1 szt. fabrycznie nowej tablicy interaktywnej z oprogramowaniem i stojakiem mobilnym dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. 3.Ustala się, iż przed wydaniem przedmiotu umowy, jakość dostarczonej tablicy interaktywnej zostanie sprawdzona przez strony. 4.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po udzieleniu instruktażu w zakresie obsługi zainstalowanej tablicy interaktywnej. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zainstalowany przedmiot umowy, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru. 6.W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić bezpłatne usuwanie usterek w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna. 7.Szczegółowe wymogi i parametry techniczne tablicy interaktywnej zostały określone w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach