Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa szkoła

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Informacje o projekcie Projekt obejmuje: - dostawę, instalację, uruchomienie i zintegrowanie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem; - dostawę, instalację, uruchomienie i zintegrowanie sprzętu multimedialnego; - dostawę, instalację, uruchomienie i zintegrowanie i urządzeń umożliwiających korzystanie z bezprzewodowego internetu; - pokrycie kosztów dostarczenia, instalacji, uruchomienia i serwisowania sprzętu komputerowego oraz multimedialnego wraz z niezbędnym oprogramowaniem; - pokrycie kosztów dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia sprzętu umożliwiającego korzystanie z bezprzewodowego internetu; - instalację, uruchomienie i zintegrowanie sieci bezprzewodowej; - przeprowadzenie szkoleń z obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych dla użytkowników projektu. Projekt realizowany jest w ramach rządowego pilotażowego programu Cyfrowa szkoła, do którego z terenu gminy Wieliczka zakwalifikowano Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, 32-002 Węgrzce Wielkie 190. Całość przedmiotu zamówienia musi zatem odpowiadać warunkom wynikającym z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 411). 3.2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie sprzętu multimedialnego z oprogramowaniem, dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie wyposażenia umożliwiającego korzystanie z bezprzewodowego internetu, w tym: a) dostawa następujących urządzeń: - przenośny komputer dla ucznia z oprogramowaniem - 27 szt, - przenośny komputer dla nauczyciela z oprogramowaniem - 4 szt, - szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów -1 szt, - tablica interaktywna z systemem mocowania - 3 szt, - projektor krótkoogniskowy - 3 szt, - głośniki - 3 kpl, - kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową 1 szt, - punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 8 szt, - ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt, - wizualizer - 2 szt. b) instalacja przyłączy ściennych z okablowaniem c) świadczenie usług polegających na: - obsłudze administrowania i serwisowania sprzętu i urządzeń opisanych w pkt 3.2 zgodnie z warunkami gwarancji opisanymi w punkcie 3.3. - organizacji szkoleń z obsługi sprzętu i urządzeń dla nauczycieli, w tym: - obsługa urządzeń pracowni interaktywnej 16 osób, - zarządzanie urządzeniami sieci bezprzewodowej 16 osób, - obsługa programów zainstalowanego pakietu biurowego 16 osób. Szczegółowy opis warunków technicznych i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 5 do SIWZ Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załączniku nr 5 do SIWZ. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie i Załączniku nr 5 do SIWZ. 3.3. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi: a/ na dostawę, instalację, uruchomienie i zintegrowanie sprzętu komputerowego, dostawę, instalację, uruchomienie sprzętu multimedialnego, dostawę, instalację uruchomienie i zintegrowanie wyposażenia umożliwiającego korzystanie z bezprzewodowego internetu nie krótszej niż 3 lata licząc od dnia dostawy i ich uruchomienia; b/ na dostawę, instalację, uruchomienie i zintegrowanie tablic interaktywnych nie krótszy niż 5 lat licząc od dnia dostawy i ich uruchomienia; c/ na baterię komputerów przenośnych nie krótszy niż 1 rok. 3.4. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a/ dostawy, instalacji, uruchomienia i zintegrowania urządzeń fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2012 roku, wolnych od obciążeń prawami osób trzecich; b/ dostawy, instalacji, uruchomienia i zintegrowania urządzeń posiadających deklarację CE, posiadających certyfikat ISO 9001, oraz certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, a w przypadku komputerów przenośnych spełniających również wymogi normy Energy Star 5.0 - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; c/ przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu; d/ przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych; e/ udzielenia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w tym przeglądów corocznych,na warunkach co najmniej takich jak określone w punktach a i b dotyczących gwarancji i rękojmi. Dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie urządzeń nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, 32-002 Węgrzce Wielkie 190, gmina Wieliczka, powiat wielicki, województwo małopolskie. 3.5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30213100-1 (urządzenia komputerowe) 30213100-6 (komputery przenośne) 30230000-0 (sprzęt związany z komputerami) 30236000-2 (różny sprzęt komputerowy) 30237270-2 (torby na komputery przenośne) 32410000-0 (lokalna sieć komputerowa) 32420000-3 (urządzenia sieciowe) 32421000-0 (okablowanie sieciowe) 32422000-7 (elementy składowe sieci) 32413100-2 (rutery sieciowe) 39134000-0 (meble komputerowe) 48900000-7 (różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe) 50300000-8 (usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu) 51000000-9 (usługi instalowania) 51600000-8 (usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych) 72700000-7 (usługi w zakresie sieci komputerowej) 80533100-0 (usługi szkolenia komputerowego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące 00/100), 2. Wadium musi być wniesione do dnia 06.09.2012 r. do godz.09:50 3. Wadium musi obejmować okres związania  ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. w pieniądzu 4.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4.3. w gwarancjach bankowych 4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109. Poz.1158 oraz z późń. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce nr 79 8619 0006 0010 0200 4705 0007 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Rachunkowości Budżetowej Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 800 - 1600 lub w oryginale dołączyć do oferty. 8.8 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium z adnotacją pracownika Wydziału Rachunkowości Budżetowej UMiG Wieliczka o przyjęciu oryginału lub oryginał wadium dołączyć do oferty. 9. Zwrot wadium: 9.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPZP. 9.2. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,  niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 9.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 10.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że  udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się, niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 uPzp przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.1. zgodnie z art.46 ust.1 uPzp jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach