Przetargi.pl
DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMU BIBLIOTEKI CYFROWEJ

Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 563 95 92 , fax. 0-82 563 95 05
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie
    ul. Partyzantów 40 40
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 563 95 92, fax. 0-82 563 95 05
    REGON: 00059411700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chbp.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMU BIBLIOTEKI CYFROWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi systemu biblioteki cyfrowej. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dostarczy:
      1. 1) zestaw komputerowy – 1 szt. , tj.:
        1. komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 1 szt.
        2. monitor ciekłokrystaliczny – 1 szt.
        3. zasilacz awaryjny – 1 szt.
        4. oprogramowanie do edycji plików graficznych – 1 szt.
        5. oprogramowanie do tworzenia i edycji plików PDF – 1 szt.
        6. oprogramowanie do rozpoznawania tekstu – 1 szt.
      2. 2) skaner płaski dla formatu A2 – 1 szt.
      3. 3) skaner płaski dla formatu A3 – 1 szt.
      4. 4) serwer typu A z systemem operacyjnym – 1 szt.
      5. 5) serwer typu B z systemem operacyjnym – 1 szt.
      6. 6) konsolę KVM z monitorem LCD i klawiaturą do montażu w szafie RACK 19” – 1 szt.
      7. 7) bibliotekę taśmową do montażu w szafie RACK 19” wraz z oprogramowaniem do wykonywania backupu – 1 szt.
      8. 8) zasilacz awaryjny do montażu w szafie RACK 19” – 1 szt.
      9. 9) oprogramowanie do przetwarzania plików na format DjVu – 1 szt.
      10. 10) oprogramowanie biblioteki cyfrowej dLibra wraz z instalacją oraz szkoleniem w siedzibie Zamawiającego
      11. 11) inne niezbędne urządzenia: zależnie od charakterystyki danego urządzenia Wykonawca dostarczy wszystkie elementy niezbędne do połączenia i instalacji wszystkich urządzeń w celu uzyskania optymalnej wydajności i konfiguracji.
      Wykonawca zainstaluje oprogramowanie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w punktach III.2.1)a), III.2.4), III.2.5), III.2.7), III.2.8) SIWZ.
      Wykonawca zamontuje urządzenia z punktów od 4) do 8) w szafie RACK Zamawiającego.
    2. Miejscem dostawy, wykonania usług instalacji oraz usług szkoleniowych jest siedziba Zamawiającego przy ul. Partyzantów 40 w Chełmie.
    3. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy.
    4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
    5. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
    6. Wszystkie urządzenia powinny być zgodne z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE.
    7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była bezproblemowa identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
    8. Zależnie od charakterystyki danego urządzenia, Wykonawca dostarczy wszystkie elementy niezbędne zarówno do prawidłowego działania tego urządzenia, jak i do połączenia z innymi urządzeniami objętymi zamówieniem w celu uzyskania optymalnej wydajności i konfiguracji oraz umożliwiające montaż w szafie RACK.
    9. Wykonawca dostarczy nośniki instalacyjne oprogramowania oraz - jeśli producent oprogramowania tego wymaga - atrybuty legalności, tj. certyfikaty licencyjne itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł,
      3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,
      4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana.
    3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik Nr 6 do SIWZ.
    5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    6. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia) wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że:
      1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł,
      3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      Powyższe oświadczenie winno być zgodne ze wzorem druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
    2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodny ze wzorem druku stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
      Wykaz dostaw powinien zawierać co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł.
      Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chbp.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach