Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3528300 , fax. 068 3528303
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
    ul. Armii Krajowej 51 51
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3528300, fax. 068 3528303
    REGON: 97075188000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej. Rodzaj urządzeń komputerowych, ich ilość oraz warunki gwarancji i serwisu zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznikiem Nr 1 do siwz Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) zamierza uzyskać dla niektórych elementów przedmiotu zamówienia obniżoną stawkę podatku VAT - 0%, po zawarciu umowy z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 3.000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych zł 00/100) Wykonawca wnosi wadium w : 1. pieniądzu: konto Zamawiającego: Kredyt Bank S. A. O/Zielona Góra Filia 3 Sulechów nr 17150018101218100275580000 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty kwoty wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj.: Dz. U. 2004r. nr 173, poz.1807); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.: - w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali minimum 3 dostawy o podobnym zakresie i wartości w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, i wykonali te dostawy z należytą starannością; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655, ze zm.). 2. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu weryfikacji informacji dotyczących Wykonawcy, odnośnie doświadczenia i potencjału do wykonania zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655, ze zm.) załącznik nr 3 do siwz. - Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których przedmiotem była dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu wykonywanych usług stanowi załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach