Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, drukarki wielkoformatowej, skanerów specjalistycznych (książkowego i dokumentowego) wraz z oprogramowaniem i z ich wdrożeniem - realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. eTeatr - digitalizacja i informatyzacja Teatru im. A. Sewruka w Elblągu

Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Teatralna 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6419700, 055 6113100 , fax. 055 2345652
  • Data zamieszczenia: 2011-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
    ul. Teatralna 11 11
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6419700, 055 6113100, fax. 055 2345652
    REGON: 17091841800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, drukarki wielkoformatowej, skanerów specjalistycznych (książkowego i dokumentowego) wraz z oprogramowaniem i z ich wdrożeniem - realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. eTeatr - digitalizacja i informatyzacja Teatru im. A. Sewruka w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest realizacja niezbędnych dostaw i usług instalacyjno - wdrożeniowych systemu informatycznego stanowiącego wyposażenie nowej pracowni digitalizacji /sprzęt komputerowy, drukarka wielkoformatowa, skanery specjalistyczne - książkowe i dokumentowe/ wdrażanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. eTeatr - digitalizacja i informatyzacja Teatru im A. Sewruka w Elblągu W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: - zakupu i dostawy wysoko wyspecjalizowanego fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z licencjonowanym oprogramowaniem oraz - wykonaniem niezbędnych działań instalacyjno - wdrożeniowych, polegających na przeniesieniu routera, bramki fortigate oraz podłączeniu serwerów w pomieszczeniu nowej pracowni za pomocą przewodu UTP kat. 5 i switcha zarządzalnego. Zamawiający oczekuje iż, zadanie Wykonawca realizować będzie w trzech etapach, tj. - I Etap - dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługą wykonania niezbędnych usług wdrożeniowych polegających na przeniesieniu routera, bramki fortigate oraz podłączeniu serwerów w pomieszczeniu nowej pracowni za pomocą przewodu UTP kat. 5 i switcha zarządzalnego. W ramach przedmiotowego etapu Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy serwerów, ups, dysku sieciowego, szafy rak 19 oraz wykonania niezbędnych usług instalacyjnych. - II Etap - Dostawa oraz instalacja sprzętu do digitalizacji wraz z wymaganym oprogramowaniem. W ramach etapu Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i skonfigurowania następujących urządzeń w nowo powstałej pracowni digitalizacji tj. skanera wielkoformatowego, drukarki wielkoformatowej, skanera książkowego, skanera dokumentów , stacji graficznej, oprogramowania do obróbki graficznej. - III Etap - Kompleksowa usługa wdrożenia systemów CRM i pracy grupowej. W ramach III etapu Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i instalacji systemów CRM i pracy grupowej, stworzenia serwisu internetowego Wirtualne Archiwum oraz wdrożenia pracowników do pracy z w/w systemami - szkolenia w zakresie niezbędnym do prawidłowej i bezpiecznej obsługi/użytkowania. Zamawiający, każdy pisemnie zgłoszony przez Wykonawcę zakończony etap - odbierał będzie protokolarnie. Protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy - bez uwag - stanowić będzie podstawę do rozliczenia finansowego danego etapu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi przez Zamawiającego min parametrami technicznymi urządzeń zawiera pakiet załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ Oferowany przez Wykonawcę w ramach przedmiotowych dostaw - sprzęt musi spełniać/ odpowiadać minimalnym parametrom technicznym opisanym/ zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga by system powstały w wyniku niniejszego zamówienia funkcjonował zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by były nieużywane. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodnie z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej obiektu Teatru oraz wnikliwego zapoznania się z dokumentami załączonymi do nn. SIWZ oraz dokonania innych czynności rozpoznawczych - w celu: - gruntownej identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia - złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego - przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji usług, dostaw objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może przewidzieć. Rezygnacja z powyższego zalecenia jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego realną wartość. O ile w niniejszej specyfikacji bądź innym dokumencie opisuje się przedmiot zamówienia i pojawiają się nazwy własne wyrobów bądź urządzeń lub nazwy producentów wyrobów lub urządzeń zamawiający dopuszcza wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nie obiegających klasą i jakością od podanych jako przykład /art. 29 ust. 3 ustawy PZP/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 Ustawy pzp, tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 30 2490 0005 0000 4600 9648 3167 a kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu: Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, przed upływem terminu składania ofert zdeponować u Zamawiającego (w sekretariacie - pokój 303), a jego kopię dołączyć do oferty lub oryginał wadium dołączyć do oferty. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.elblag.pl - zakładka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach