Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu dla zakładów patomorfologii w SPWSZ w Szczecinie.

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71455 Szczecin, ul. Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21, , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4
    71455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, , fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu dla zakładów patomorfologii w SPWSZ w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu dla zakładów patomorfologii w SPWSZ w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 zadań (części): 1) Zadanie nr 1 : dostawa i instalacja Procesora Tkankowego - 2 szt., 2) Zadanie nr 2 : dostawa i instalacja Procesora mikrofalowego - 1 szt., 3) Zadanie nr 3 : dostawa i instalacja Cieplarki - 1 szt., 4) Zadanie nr 4 : dostawa i instalacja Barwiarki - 1 szt., 5) Zadanie nr 5 : dostawa i instalacja Stacja do zatapiania - 1 szt., 6) Zadanie nr 6 : dostawa i instalacja Mikrotomu rotacyjnego - 2 szt., 7) Zadanie nr 7 : dostawa i instalacja Wirówki - 1 szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz parametrach wymaganych dla każdego zadania, zgodnie z załącznikami nr 1.1 – 1.7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ): 1) formularz asortymentowo – cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 2) parametry wymagane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.7 do SIWZ odpowiednio dla zadań, na które składana jest oferta, 3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązania podmiotów trzecich – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy) składają łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną lub ustanowiony przez tych wykonawców pełnomocnik. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach