Przetargi.pl
Dostawa i instalacja serwera dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Skarbowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 4804802 , fax. 0-91 4804801
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Skarbowa 1 1
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 4804802, fax. 0-91 4804801
    REGON: 81170228900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja serwera dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) serwera - 1 sztuka, 2) zewnętrznej pamięci dyskowej - 1 sztuka, 3) kompleksowego systemu zabezpieczeń sieci informatycznej - 1 sztuka, 4) systemu centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka, 5) switcha - 1 sztuka, 6) szafy i dodatkowych akcesorii, 7) oprogramowania wirtualizacyjnego - 1 licencja, 8) kabla UTP 4x2 KAT.5e, wewnętrzny, LINKA - 1 karton, 9) licencji Windows Vista Business GGWA-SMO - 15 licencji +1 nośnik, 10) licencji Open Goverment Windows Server 2008 Standard -1 licencja, 11) licencji CAL dla Windows Server 2008 Standard na urządzenia - 80 licencji dostepowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje również instalację i konfigurację sprzętu, szkolenie autorskie oraz świadczenie usług serwisowych w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 800 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa Zamawiającego w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz usług, z których co najmniej dwie stanowiły usługi polegające na wykonaniu instalacji, konfiguracji i wdrożenia oprogramowania wirtualizacyjnego, serwerów i zewnętrznych pamięci dyskowych oraz systemu zabezpieczeń sieci informatycznej wraz z systemem centralnego logowania i raportowania. W wykazie należy podać wartości tych usług oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji, tj. Wykonawcy, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe do wdrażania i konfigurowania zaproponowanych rozwiązań sprzętowych i programowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach