Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Żwirki i Wigury 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 49-849-03 , fax. 056 49-849-03
- Data zamieszczenia: 2013-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Żwirki i Wigury 3 3
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 49-849-03, fax. 056 49-849-03
REGON: 87123989600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja programu do inwentaryzacji (zestawu do inwentaryzacji) majątku Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja programu do inwentaryzacji (zestawu do inwentaryzacji) majątku Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w ilościach, asortymencie i o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymagania są minimalne, tj. dopuszcza się złożenie ofert na przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach niż określone przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. Instalacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona w siedzibie Zamawiającego, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brodnicy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z produkcji z roku 2013. Wykonawca składa ofertę na realizację przedmiotowego zamówienia korzystając z formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324270002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną