Przetargi.pl
Dostawa i instalacja oprogramowania systemu informacji prawnej do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8606509, 8606519 , fax. 022 8606518
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8606509, 8606519, fax. 022 8606518
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja oprogramowania systemu informacji prawnej do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby Biura Prezesa ANR programu typu informatyczny system informacji prawnej zwanego dalej Programem wraz z 24 (dwudziestoma czterema) co 15 dniowymi aktualizacjami Programu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) udzielenie Zamawiającemu licencji na użytkowanie Programu, b) dostarczenie i zainstalowanie Programu wraz z aktualną bazą danych Programu oraz dostarczenie licencji i instrukcji użytkownika i administratora, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy, c) dokonywanie 24 (dwudziestu czterech) co 15-dniowych aktualizacji Programu, d) świadczenie Zamawiającemu wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji Programu. 3. Wykonawca, w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego zainstaluje Program wraz z aktualną wersją bazy danych Programu na dwóch serwerach sieciowych Zamawiającego, w następujących lokalizacjach: a) Warszawa, ul. Dolańskiego 2, b) Warszawa, ul. Stawki 2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego wykonania zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy (z załącznikiem) stanowiących załączniki do Specyfikacji. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) instalacja Programu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, b) co 15-dniowa aktualizacja przez okres kolejnych 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie n/w dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca spełnia w/w warunki zamawiający uzna, że zostały one spełnione. 3. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt. 1 lit. d). Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 lit a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 6 należy stosować odpowiednio. 8. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum), jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z z tej umowy, b) wszystkie dokumenty wskazane w pkt 4 lit. a) i b), dotyczące każdej z osób/podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach