Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
ul. Zamkowa 16 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
REGON: 00051691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i instalacja oprogramowania edukacyjnego dla pracowni multimedialnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 156 zestawów oprogramowania edukacyjnego i instalacja na 156 komputerach przenośnych przeznaczonych do 156 pracowni multimedialnych, zlokalizowanych w 43 placówkach oświatowych na obszarze powiatu pabianickiego i łódzkiego-wschodniego, 2) przeszkolenie nauczycieli, dotyczące wykorzystania oprogramowania edukacyjnego oraz przeprowadzenie pilotażu związanego z wykorzystaniem oprogramowania online. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy dostawy komputerowego oprogramowania specjalistycznego o wartości co najmniej 250 000 PLN każda lub komputerowego sprzętu z oprogramowaniem specjalistycznym, w którym wartość tego oprogramowania wynosiła co najmniej 250 000 PLN. 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250 000 PLN, 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi złożyć niżej wymagane dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz wykonanych min. 3 dostaw komputerowego oprogramowania specjalistycznego o wartości co najmniej 250 000 PLN każda lub dostaw komputerowego sprzętu z oprogramowaniem specjalistycznym, w którym wartość tego oprogramowania wynosiła co najmniej 250 000 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 4) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 250 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty muszą być dołączone do składanej oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena oprogramowania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa programów i urządzeń komputerowych
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa programów i urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa oprogramowania dydaktycznego Lean Management/Lean Production w zakresie Zarządzania i Organizacji Produkcji
Dodano: 2014-05-20 - Dostawa oprogramowania dydaktycznego Lean Management/Lean Production w zakresie Zarządzania i Organizacji Produkcji
Dodano: 2014-05-09 - Zakup licencji i dostawa do Zamawiającego gotowych materiałów multimedialnych do nauki języków obcych (w ramach indywidualizacji nauczania dla klas I - III szkół podstawowych) dla istniejącej platformy e-learningowej LMS będącej własnością Zamawiającego dla potrzeb projektu systemowego Wyjątkowy uczeń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ref. DOA-ZP-III.271.23.2014
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa programów i urządzeń komputerowych
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa programów i urządzeń komputerowych
Dodano: 2013-04-08 - Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkole Podstawowej Nr 9 im. Władysława Łokietka w Sieradzu
Dodano: 2013-02-13 - Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkole Podstawowej Nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu
Dodano: 2013-02-13