Przetargi.pl
Dostawa i instalacja nowych modułów HIS - Optimed STD firmy Comarch oraz aktualizacja do najnowszej wersji (linii produktowej) wraz z wdrożeniem oraz nadzorem autorskim z opieką serwisową

POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Juliusza Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542828001 , fax. 542828002
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Juliusza Słowackiego 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542828001, fax. 542828002
    REGON: 911344332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja nowych modułów HIS - Optimed STD firmy Comarch oraz aktualizacja do najnowszej wersji (linii produktowej) wraz z wdrożeniem oraz nadzorem autorskim z opieką serwisową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja nowych modułów do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HIS – Optimed STD firmy Comarch oraz podniesienie posiadanego oprogramowania HIS do najnowszej wersji oprogramowania producenta (linii produktowej) wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem instruktaży stanowiskowych oraz nadzorem autorskim z opieką serwisową.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48180000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w punkcie XVII.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia w wysokości co najmniej: 600 000 zł brutto.2) zdolności technicznej lub zawodoweja) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia rozumiane jako osobne umowy o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto, których przedmiotem było dostarczenie i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie HIS oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i e-Usług.W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum 5-osobowym zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: minimum 1 kierownikiem zespołu posiadającym: wykształcenie wyższe, certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Practitioner lub certyfikat nadawany przez International Project Managment Association (IPMA) co najmniej na poziomie C lub certyfikat CPM, PMI, PMP, oraz doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla podmiotu medycznego na stanowisku kierownika wdrożenia. minimum 3 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w minimum 2 wdrożeniach na stanowisku wdrożeniowca systemów informatycznych w zakresie dotyczącym części medycznej dla podmiotu medycznego, minimum 1 specjalista ds. nadzoru autorskiego (serwisu) posiadający: wykształcenie wyższe, certyfikat w zakresie ITIL® Expert lub inny równoważny certyfikat wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów; przez certyfikat równoważny rozumie się certyfikat, który obejmuje swoim zakresem co najmniej takie umiejętności jakie potwierdza certyfikat ITIL Expert min. wiedzę z dziedzin lub biblioteki usług dla działów IT: strategię usług, projektowanie usług, przekazywanie usług, eksploatację usług, poprawę usług oraz szkolenie zakończone egzaminem z wynikiem pozytywnym i wydaniem certyfikatu oraz doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w min. 2 projektach na stanowisku specjalisty ds. nadzoru autorskiego (serwisu).Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca musi zapewnić tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach