Instytut Metali Nieżelaznych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Sowińskiego 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2380316, 3280200 , fax. 032 2316933
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych
Ul. Sowińskiego 5 5
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2380316, 3280200, fax. 032 2316933
REGON: 00002754200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja laserowego miernika wielkości cząstek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i instalacja laserowego miernika wielkości cząstek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg kryteriów zero-jedynkowych, na zasadzie 1-spełnia, 0-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty a ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b ) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, o podobnym charakterze c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty określone w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl /zakładka BIP/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH I LABORATORYJNYCH DLA JEDNOSTEK SUM W KATOWICACH - RZP/PN/74/16
Dodano: 2016-07-01 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego. dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-06-17 - Dzierżawa analizatorów mikrobiologicznych wraz z dostawą testów oraz dostawa krążków/testów do bakteriologii dla potrzeb laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03B/16
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do immunochemii, do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03A/16
Dodano: 2016-02-26 - Dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03/16
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa aparatu mierzącego powierzchnię i porowatość
DZP.381.156.2015.DW
Dodano: 2015-11-13 - Zakup wraz z dostawą 2 urządzeń ETD służących do wykrywania śladowych ilości materiałów wybuchowych i narkotyków
Dodano: 2015-04-24 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu, Znak sprawy ZP/54/14
Dodano: 2014-11-26 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/35a/14
Dodano: 2014-08-12