Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Waryńskiego 11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 2157086 w. 265 , fax. 0-42 2152300
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
ul. Waryńskiego 11 11
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 0-42 2157086 w. 265, fax. 0-42 2152300
REGON: 47228377100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja kiosków multimedialnych ( 12 szt.) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa,instalacja i konfiguracja kiosków multimedialnych w łącznej ilości 12 szt. ( instalacja infokiosków bedzie miała miejsce w siedzibie PUP w Pabianicach, Filii PUP w Konstantynowie Ł. oraz wszystkich urzedach miejskich i - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców prowadzona bedzie na podstawie analizy dokumentów ofertowych i dokonana zostanie na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: a)wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć opis infokiosku, zawierający podstawowe parametry techniczno-użytkowe urządzenia ) b)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, statut prawny i dokładny adres firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)projekt umowy na dostawę urządzeń
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Znak Postępowania: 22/W3/D/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta Błaszki
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2016-07-01 - ZP/95/2016 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych z pełną obsługą serwisową oraz systemem identyfikacji dla Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Regionalnej w Łodzi
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2016-06-07