Instytut Obróbki Plastycznej ogłasza przetarg
- Adres: 61-139 Poznań, ul. Jana Pawła II 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 657 05 55 w. 368, 657 0720 , fax. 061 6570721
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Obróbki Plastycznej
ul. Jana Pawła II 14 14
61-139 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 657 05 55 w. 368, 657 0720, fax. 061 6570721
REGON: 00003240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: inop@inop.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja fabrycznie nowego układu EBSD oraz specjalistycznego stolika tensometrycznego do mikroskopu FEI Inspect S dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i instalacja fabrycznie nowego układu EBSD oraz specjalistycznego stolika tensometrycznego do mikroskopu FEI Inspect S dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.; wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują należycie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z dostaw, równej co najmniej 50 000,00 PLN; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: B. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1); C. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. D. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4 - wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty, o których mowa w ppkt B, C, D będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt C składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 603)- § 2 pkt.1-3. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. - podmioty tworzące konsorcjum składają oddzielnie dokument wymieniony w pkt C; - Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - w odniesieniu do pozostałych dokumentów z pkt 6 SIWZ konsorcjum może złożyć wspólny dokument, - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inop.poznan.pl/o-nas/przetargi/ogloszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury badawczej - V partii. 907/PN/34/16
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie wielokanałowego urządzenia umożliwiającego przeprowadzenie badań elektrycznych akumulatorów i baterii. Znak sprawy : 1 PN 2016
Dodano: 2016-05-31 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa fabrycznie nowego 8 kanałowego potencjostatu/galwanostatu dla Politechniki Poznańskiej wraz ze wsparciem technicznym.
Dodano: 2016-04-21 - zakup i dostawa fabrycznie nowego systemu laserowego odparowania (LA) wraz z jednostką sterującą i wsparciem technicznym oraz przeszkoleniem pracowników w siedzibie Zamawiającego, w ramach środków przeznaczonych na aparaturę w projekcie badawczym nr UMO-2012/06/A/ST4/00382
Dodano: 2015-06-24 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowego wielokanałowego potencjostatu/galwanostatu z jednostką sterującą, wzmacniaczem prądowym oraz elektrodą pierścieniowo-dyskową, niezbędnego do realizacji projektu NCBiR PBS/A5/43/2015 (tj. zadań 2 i 6 harmonogramu tego projektu) wraz ze wsparciem technicznym oraz przeszkoleniem pracowników w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2015-06-01 - Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury badawczej - II Partie. 907/PN/21/15
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury badawczej - II Partie (chromatografy jonowe, czujniki przepływu, CTD Divery) nr sprawy 907/PN/16/15.
Dodano: 2015-04-15 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowej maszyny do badań wytrzymałościowych 10 kN z wyposażeniem do badań materiałów stomatologicznych z komputerem i oprogramowaniem, wraz ze wsparciem technicznym dla Politechniki Poznańskiej oraz przeszkolenie pracowników w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2014-10-17 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowego dwukanałowego sorpcjometru/porozymetru wraz ze wsparciem technicznym dla Politechniki Poznańskiej oraz przeszkolenie pracowników w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2014-10-13 - dostawa zestawu do identyfikacji jakościowej i ilościowej włókien, obejmującego sprzężone interfejsem urządzenia TGA-FTIR
Dodano: 2014-10-01