Przetargi.pl
Dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera wraz z oprogramowaniem i serwisem dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7115 338 , fax. 0-95 7115 524
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
    tel. 0-95 7115 338, fax. 0-95 7115 524
    REGON: 08029670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorzow.rdos.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera wraz z oprogramowaniem i serwisem dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera wraz z oprogramowaniem i serwisem dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. opisanego szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania polegające na dostawach serwerów i oprogramowania na łączną wartość co najmniej 50 tys. zł brutto z czego jedno zadanie miało wartość co najmniej 25 tys. zł brutto. 2) W celu potwierdzenia powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 7 ppkt. 1). 3) Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 1) SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, muszą znaleźć się następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert. e) Dokumenty ofertowe oraz wszelkie zmiany winny być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu Wykonawcy. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba inna niż właściwa do reprezentowania wskazana we właściwym rejestrze to winna ona wykazać się stosownym pełnomocnictwem poświadczonym notarialnie przedstawionym w formie oryginału lub kopii. f) Wypełnioną Specyfikację techniczną - formularz cenowy dla oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem zawierającą typ, producenta, parametry techniczne - załącznik nr 4 do SIWZ. g) Wypełniony wykaz wykonanych dostaw stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. h) Deklaracja CE, dokument poświadczający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 - oryginał lub kopia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorzow.rdos.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach