Przetargi.pl
Dostawa i instalacja chromatografu cieczowego UPLC/UHPLC z detektorem hybrydowym typu Q-TOF oraz pomocniczym detektorem fotodiodowym DAD wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. Numer postępowania: ZP/52/2014

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja chromatografu cieczowego UPLC/UHPLC z detektorem hybrydowym typu Q-TOF oraz pomocniczym detektorem fotodiodowym DAD wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. Numer postępowania: ZP/52/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompletnego, nowego, sprawnego i gotowego do pomiarów chromatografu cieczowego UPLC/UHPLC z detektorem hybrydowym typu Q-TOF oraz pomocniczym detektorem fotodiodowym DAD wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem, który ma zawierać elementy opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa stanu bezpieczeństwa na terenie województwa podkarpackiego poprzez wyposażenie jednostek Policji w specjalistyczny sprzęt zapewniający zapobieganie, przeciwdziałanie oraz likwidację negatywnych skutków zagrożeń naturalnych, technologicznych oraz społecznych. Projekt umieszczony na liście rezerwowej indykatywnego wykazu projektów kluczowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, w ramach działania 4.4 Zwalczanie i Zapobieganie zagrożeniom. 3.Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę winien zostać oznaczony zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2007 - 2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.rpo.podkarpackie.pl. 4.Główne moduły zestawu LCMS (moduły LC i MS) muszą pochodzić od jednego producenta w celu zapewnienia niezawodnego działania oraz spójnej obsługi serwisowej. 5.Wszystkie moduły UPLC/UHPLC i MS muszą posiadać aktualne (najnowsze) oprogramowanie sprzętowe (firmware) oraz jego bezpłatną aktualizację przez okres gwarancyjny. 6.Konieczna jest współpraca zestawu LC/MS/MS z komputerem poprzez złącze Ethernet (LAN) dające możliwość zdalnego dostępu do aparatu. 7.Wykonawca przeprowadzi szkolenie dotyczące obsługi urządzenia: minimum 3 - etapowe (3 x 2 dni) w 2-4 tygodniowych odstępach. 8.Wykonawca przeprowadzi szkolenie dotyczące pomocy przy ustawieniu aplikacji (minimum: 2 x 2 dni). 9.Wykonawca zapewni bezpośredni dostęp do wykwalifikowanego serwisu - minimum trzech inżynierów serwisowych w Polsce (pracowników Wykonawcy) posiadających uprawnienia do serwisu aparatów LC/MS typu Q-TOF (do oferty należy załączyć kopie oryginalnych imiennych Certyfikatów od producenta). 10.Urządzenie winno zostać zainstalowane przez autoryzowany serwis, który ma siedzibę w Polsce. 11. Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego na zgłoszenie serwisowe - 48 godzin; czas naprawy usterki nie dłuższy niż 14 dni od dokonania zgłoszenia serwisowego awarii, usterki lub wady przez Zamawiającego. 12.Wykonawca dołączy do oferty pisemną gwarancję na dostępność części na okres 10 lat. 13.Aparatura winna posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi. 14.Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej. 15.Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć instrukcję w języku angielskim w wersji papierowej i elektronicznej. 16.Wykonawca dołączy do oferty Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa oraz Certyfikat ISO 9001. 17.Gwarancja na całe urządzenie powinna wynosić 2 lata od dnia ukończenia czynności związanych z instalacją i sprawdzeniem poprawności działania. Czas przestoju (awaria) powoduje przedłużenie okresu gwarancji. 18.Zestaw powinien być gotowy do pracy po uruchomieniu przez serwis, bez żadnych dodatkowych zakupów. 19.Cena powinna uwzględniać przegląd serwisowy zestawu LCMS (usługa bezpłatna) wykonany po roku od daty instalacji i na miesiąc przed końcem gwarancji oraz bezpłatne uaktualnienia oprogramowania i bibliotek związków przez okres 2 lat. 20.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy. 22.Zamawiający przewiduje, że zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, unieważni przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskie, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach