Przetargi.pl
Dostawa i instalacja automatyki bramy wjazdowej i dwóch furtek wejściowych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30329 Kraków, ul. Praska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 660 364 , fax. 12 2660364 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2016-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Praska 25
    30329 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 660 364, fax. 12 2660364 w. 27
    REGON: 35051319700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspraska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja automatyki bramy wjazdowej i dwóch furtek wejściowych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja automatyki bramy wjazdowej i dwóch furtek wejściowych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25, która obejmuje: 1)dostawę centrali wraz z oprogramowaniem i osprzętem, 2) montaż elementów domofonowych, bramowych, sygnalizacyjnych, 3) wykonanie wykopów i ułożenie kabla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A. Dostawa wraz z instalacją będą wykonywane na terenie, na którym znajduje się budynek czynny – mieszkańcy będą zamieszkiwać w budynku w czasie wykonywania robót. Wykonawca będzie obowiązany do organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość związaną z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie obowiązany do: - utrzymywania drożności komunikacyjnej dróg i chodników, – na czas i w miejscu wykonywania prac - osłonięcia szczelną obudową miejsc w których będą prowadzone prace zabezpieczające, – każdego dnia po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, – organizacja wejść i wyjść pracowników Wykonawcy oraz dostawy materiałów na teren DPS zostanie ustalona w protokole przekazania terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38820000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną