Przetargi.pl
DOSTAWA I INSTALACJA 15 PARKOMATÓW NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA ORAZ ICH ZAPROGRAMOWANIE, URUCHOMIENIE, SERWISOWANIE I KONSERWACJA

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2011-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I INSTALACJA 15 PARKOMATÓW NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA ORAZ ICH ZAPROGRAMOWANIE, URUCHOMIENIE, SERWISOWANIE I KONSERWACJA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 15 parkomatów na terenie miasta Inowrocławia oraz ich zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja przez okres 24 miesięcy. 2. Zakres prac wchodzących w skład zamówienia: 1) wykonanie projektu lokalizacji urządzeń wraz z uzyskaniem opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz zgłoszenie w imieniu Zamawiającego instalacji parkomatów do właściwego organu, 2) dostawa 15 fabrycznie nowych urządzeń parkingowych (parkomatów) tego samego typu oraz ich instalacja (zgodnie z projektem) i uruchomienie, 3) dostawa 5 dodatkowych kaset wymiennych do opróżniania skarbca lub 5 pojemników transportowych w przypadku wyposażenia parkomatów w stałą kasetę, 4) uruchomienia centralnej bazy danych w serwerze Wykonawcy, zarządzającej, monitorującej i kontrolującej funkcjonowanie sieci parkomatów oraz dostarczenie oprogramowania do zdalnego nadzoru technicznego urządzeń, zbierania informacji finansowych (zestawień transakcji i operacji zbioru gotówki), 5) dostawa fabrycznie nowych 2 terminali kontrolerskich wraz z oprogramowaniem, 6) dostawa i uruchomienie oprogramowania finansowo-windykacyjnego do obsługi strefy płatnego parkowania, 7) integracja elementów składowych zamówienia (sprzętu i oprogramowania) w taki sposób, aby stanowiły one jeden spójnie i sprawnie działający system, 8) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 9) monitoring techniczny i serwis, bieżące utrzymanie, naprawy, konserwacja parkomatów oraz dostarczonych urządzeń i oprogramowania do sprawowania nadzoru Nad funkcjonowaniem strefy płatnego parkowania, a także wymiana materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne jest zawarty w zał. nr 1a do siwz. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Odbiór parkomatów i terminali nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po ich dostarczeniu i uruchomieniu. 6. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia polegający na dostawie, montażu i uruchomieniu parkomatów po jego odbiorze bez zastrzeżeń, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Za usługi określone w ust. 2 pkt. 9 Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie miesięczne, określone w ofercie. Miesięczne wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i jest niezmienne przez okres 24 miesięcy wykonywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 387300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną