Przetargi.pl
Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. C. Skłodowskiej
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462651 w. 120
    REGON: 56329800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, przez okres 24 m-cy. Rodzaj zamówienia – dostawa. 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- Formularz asortymentowo-cenowy. Szacowane całkowite zużycie gazu (na podstawie zużycia za rok 2019 r.) w okresie 24 miesięcy wynosi: 373 862 m³ tj. 4 109 924 kWh. a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji) gazu ziemnego wysokometanowego typu E, do budynków przekazanych przez Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu w nieodpłatne użytkowanie przez SPZZOZ w Nowej Dębie. b) Gaz ziemny będzie dostarczany do następujących budynków: - Kotłownia nr 1 ul. M.C. Skłodowskiej 1A 39-460 Nowa Dęba; Kotłownia wyposażona jest w dwa kotły gazowe o mocy 575 kW każdy, moc zamówiona wynosi 65 m3 /h, dotychczasowa grupa taryfowa W-6.1., układ pomiarowy składa się z: - Reduktora miechowego typ R/70, - Rejestratora Impulsów MAC R4 Szacowane zużycie gazu w okresie 24 miesięcy wynosi: 249 878 m³ tj. 2 743 332 kWh. Nr ID punktu wyjścia PL0031935978. - Kotłownia nr 2 ul. Kościuszki 1 c 39-460 Nowa Dęba; Kotłownia wyposażona jest w kocioł gazowy o mocy 250 kW, moc zamówiona wynosi 25 m3/h, dotychczasowa grupa taryfowa W-5.1., układ pomiarowy składa się z: - Reduktora miechowego, - Rejestratora Impulsów MAC R4 Szacowane zużycie gazu w okresie 24 miesięcy wynosi 84 890 m3 tj. 936 550 kWh. Nr ID punktu wyjścia PL0031935964. - Kotłownia nr 3 ul. Rzeszowska 8 39-460 Nowa Dęba; Kotłownia wyposażona jest w dwa kotły gazowe mocy 65 kW każdy, moc umowa wynosi do 10 m3/h, dotychczasowa grupa taryfowa W-4, układ pomiarowy składa się z: - Rejestratora Impulsów CRS-03 - Licznika BK-G10. Szacowane zużycie gazu w okresie 24 miesięcy wynosi: 39 094 m3 tj. 430 042 kWh Nr ID punktu wyjścia PL008044480. Oddziałem właściwym dla PSG dla każdego z punktów poboru jest Oddział Zakład Gazowniczy w Jaśle. c) Szacowane roczne zużycia gazu ziemnego (Załącznik nr 8 do SIWZ) ma jedynie charakter orientacyjny, zostało sporządzone na podstawie danych za 2019 r. Prognoza służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa gazowego niż przewidywana. Wykonawca będzie dostarczał w okresie obowiązywania umowy gaz ziemny w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania lub pobrania większej ilości gazu przez Zamawiającego niż podano w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, poza zapłatą za faktycznie pobraną ilość gazu. d) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej w zakresie świadczenia usług dystrybucji paliwa gazowego. Paliwo gazowe przechodzi na własność Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. Zamawiający oświadcza, że gaz dostarczony będzie wykorzystany na potrzeby własne. e) Dostarczanie gazu odbywać się będzie na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży oraz postanowienia umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywana na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 833 z późn. zm.), Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1740 z poźn. zm.) i przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. aktów prawnych oraz zgodnie z Polskimi Normami. f) Gaz powinien być dostarczony do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej będącej własnością zamawiającego. Przewidywany termin rozpoczęcia kompleksowej dostawy (sprzedaży) gazu ziemnego: 1 Styczeń 2020 r. (nie wcześniej jednak niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany dotychczasowego sprzedawcy paliw gazowych dla Zamawiającego. g) Zamawiający oświadcza, że jest zwolniony z akcyzy w związku z przeznaczeniem zamawianego paliwa gazowego do celów opałowych przez organy administracji publicznej (art. 31 b ust. 2 pkt. 6 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym) (Dz. U. 2019 r. poz. 864 z póź. zm.) h) Zmiany cen i stawek jednostkowych w okresie trwania zamówienia mogą nastąpić wyłącznie przy zmianie: taryfy przedsiębiorstwa energetycznego dla paliw gazowych – zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, taryfy lokalnego OSD – zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, podatku akcyzowego, podatku VAT, ogólnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, mocy umownej i/lub grupy taryfowej. i) Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do dokonania następujących czynności związanych ze zmianą sprzedaży paliwa gazowego: wypełnienia i podpisania oraz złożenia (w imieniu własnym i Zamawiającego) do Operatora Systemu Dystrybucji pisemnego zgłoszenia o zawarciu nowej umowy sprzedaży paliwa gazowego dla odbiorcy przyłączonego do sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa z siedzibą w Warszawie, reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Systemu Dystrybucji, w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy. j) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. k) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz zgodnie z pozostałymi zapisami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania w tym zakresie: koncesji, zezwolenia lub licencji – na podjęcie działalności gospodarczej, wydanej przez odpowiedni organ, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, aktualnej na dzień otwarcia ofert (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji). Dokument ten będzie potwierdzeniem posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie wraz z ofertą: a) Jeżeli Wykonawca jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są instalacje wymienione w pkt. III.2.b) SIWZ – spełnieniem ww. warunku będzie posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) Jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są instalacje wymienione w pkt. III.2.b) SIWZ – spełnieniem ww. warunku będzie posiadanie podpisanej generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. W sytuacji, gdy umowa, o której mowa powyżej wygaśnie przed zakończeniem realizacji przedmiotowego zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności umowy generalnej z OSD do czasu wygaśnięcia umowy zawartej z Zamawiającym. c) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie wraz z ofertą Oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zgodnie z SIWZ pkt. VI.1.WSTĘPNE POTWIERDZENIE.1.a). Definitywnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie pozostałych dokumentów określonych w SIWZ w pkt. VI.2.DEFINITYWNE POTWIERDZENIE.1.a) pkt.1)-3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ rozdział VI. 4. WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, określonych w paragrafie 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., o których mowa wyżej, składa: 1) w punkcie VI.2.DEFINITYWNE POTWIERDZENIE.2.a) – składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy powyższego punktu 4.1.1)a). 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1.1).a) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis powyższego pkt. 4.2. stosuje się odpowiednio. 4.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. DOKUMENTY WYMAGANE W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ: 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 5.2. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 3 i z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. WYKONAWCA POLEGAJĄCY NA ZDOLNOŚCIACH TECHNICZNYCH LUB ZAWODOWYCH LUB SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ INNYCH PODMIOTÓW: 6.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. 6.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej w pkt. 6.1. 6.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt.1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 6.8. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt. 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy. 6.9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w SIWZ oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7. DOKUMENTY DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY: 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.2. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7.3. Zgodnie z art. 36 b.1. Ustawy - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 7.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ rozdział XXIX a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy; c) Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania; f) Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitałowej; g) Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie RODO; h) Załącznik nr 8 do SIWZ – Szacunkowe ilości zamówionego paliwa gazowego w 2019 roku w rozbiciu na poszczególne miesiące oraz na poszczególne kotłownie gazowe znajdujące się w SPZZOZ w Nowej Dębie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach