Przetargi.pl
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis ogólny: 1.Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej. 2.Moc przyłączeniowa wynosi 120 kW. 3.Miejscem dostarczania energii elektrycznej są końcówki w budynku. 4.Miejsce dostarczania energii elektrycznej jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznych CYNK-ŻAR Sp. J. w Myszkowie i instalacji  Zamawiającego. 5.Obecnie energia elektryczna jest dostarczana z przyłączy ze stacji CYNK-ŻAR Sp. J. w Myszkowie - o napięciu znamionowym 0,4 kV o mocy przyłączeniowej 120 kW. 6.Moc umowna wynosi 40 kW, przy założeniu: moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, współczynnik mocy tg fi mniejsze równe 0,4. 7.Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV 8.Aktualny układ pomiarowy składa się z następujących przyrządów pomiarowych: licznik rozliczeniowy typ: C 52 a Nr 6128886 5/10 (A) - 1 szt.; 9.Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego, wspólnego układu pomiarowo - rozliczeniowego. Zamawiający nie przewiduje zainstalowania dodatkowego układu pomiarowego z tytułu świadczenia usługi dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej przez dwa odrębne podmioty. 10.Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z obowiązującym prawem a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: Ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz.625 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93 poz. 623), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. nr 128 poz. 895). 11.Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania numeru telefonu pod którym Zamawiający całodobowo będzie mógł zgłaszać przerwy w dostawie energii elektrycznej. Zadanie Nr 1: Dostawa energii elektrycznej do budynku przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie, stanowiącego własność Powiatu Myszkowskiego . Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do budynku przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie, stanowiącego własność Powiatu Myszkowskiego, w okresie od dnia 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2011 roku. 2.Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne jako odbiorca końcowy. 3.Charakterystyka obiektu: budynek stanowiący własność Powiatu Myszkowskiego ma powierzchnię użytkową około 3985 m2, zatrudnionych w nim jest około 50 osób. Budynek funkcjonuje w godzinach od 700 do 1800 w dniach od poniedziałku do piątku. W tych godzinach występować będzie maksymalne obciążenie obiektu. Aktualne zużycie energii elektrycznej wynosi około 4200 - 5000 kWh/m-c. 4.Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy wyniesie około 108 000 kWh. 5.Jednostrefowe rozliczanie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego, wspólnego układu pomiarowo - rozliczeniowego. Zamawiający nie przewiduje zainstalowania dodatkowego układu pomiarowego z tytułu świadczenia usługi dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej przez dwa odrębne podmioty. 6.Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia, wystawi jedną fakturę miesięczną, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu sprzedaży energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w  formularzu ofertowym. Wspomniane opłaty z tytułu sprzedaży energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 7.Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dostawę energii elektrycznej. Zmiana cen za dostawę energii elektrycznej będzie następowała po zmianie taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE i nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. 8.Wykonawca posiada ważną i obowiązującą Generalną Umowę Dystrybucyjną zawartą z właściwym Zamawiającemu Operatorem Systemu Dystrybucyjnego 9.Zamawiający upoważnia Wykonawcę do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy Energii Elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego. Zadanie Nr 2: Dystrybucja energii elektrycznej do budynku przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie, stanowiącego własność Powiatu Myszkowskiego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 65310000-9 Przesył energii elektrycznej 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej i utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii do budynku, stanowiącego własność Powiatu Myszkowskiego przy ul. Partyzantów 21 w Myszkowie w okresie od dnia 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2011 roku. 2.Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia, wystawi jedną fakturę miesięczną, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w  formularzu ofertowym nie wyższych, niż w aktualnie obowiązującej Taryfie Zamawiającego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3.Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE i nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym nie mogą być wyższe niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 5. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, jeśli ustawa nakłada taki obowiązek - dotyczy zadania Nr 1, 6. posiadają koncesję na dystrybucję energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, jeśli ustawa nakłada taki obowiązek - dotyczy zadania Nr 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 1 do SIWZ ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ­ jeśli ustawa nakłada taki obowiązek - dotyczy zadania Nr 1, 4.aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, jeśli ustawa nakłada taki obowiązek - dotyczy zadania Nr 2. 5. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1,2, 3,4 SIWZ. Do ofert należy dołączyć: a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zamawiający wymaga złożenia kopii umowy spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 1 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach