Przetargi.pl
Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do dwóch lokalizacji Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28 i przy ul. Srebrnej 12 w Warszawie

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do dwóch lokalizacji Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28 i przy ul. Srebrnej 12 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynków siedziby głównej Muzeum Warszawy i budynku oddziału – Muzeum Woli w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 220) (dalej „Prawo energetyczne”) 2. Zamawiający planuje zużycie energii cieplnej w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2022 r. w ilości 16 000 GJ energii cieplnej do dwóch lokalizacji Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28-42 i przy ul. Srebrnej 12 w Warszawie: 1) lokalizacja przy Rynku Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa – siedziba główna − kubatura 39 898 m3, − powierzchnia użytkowa 7 192m2, − moc umowna 0,7176 MW, − dostarczana ilość energii cieplnej – 13 300GJ − obecna grupa taryfowa na przesył ciepła – A3/B1/C3, − Własność węzła cieplnego – Muzeum Warszawy; 2) lokalizacja przy ul. Srebrnej 12, 00-810 Warszawa – siedziba Oddziału Muzeum Warszawy - Muzeum Woli: − kubatura 4 667m3, − powierzchnia użytkowa 794,56m2, − moc umowna 0,0989MW, − dostarczana ilość energii cieplnej – 2 700GJ − obecna grupa taryfowa na przesył ciepła – A3/B1/C3, − Własność węzła cieplnego – Muzeum Warszawy. 3. Przewidywane zużycie energii cieplnej w ilości 16 000 GJ dla dwóch lokalizacji, w tym 13 300GJ dla siedziby głównej Muzeum Warszawy i 2 700GJ dla oddziału Muzeum Warszawy – Muzeum Woli zostało określone na potrzeby niniejszego postępowania i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii cieplnej w podanych ilościach. 4. Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii cieplnej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii cieplnej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5. Szacunkowe zużycie energii cieplnej w okresie dostawy: 16 000 GJ. Ilość zużytej energii cieplnej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia energii przez Zamawiającego po cenach wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiadaja aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne, aktualną na dzień składania ofert i ważną przez okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.Posiadaniem stosownych uprawnień musi wykazać się każdy z Wykonawców, który będzie wykonywał zakres zamówienia wymagający ich posiadania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu i w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Posiadaniem stosownych uprawnień musi wykazać się każdy z Wykonawców, który będzie wykonywał zakres zamówienia wymagający ich posiadania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach