Gmina Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3133044 , fax. 071 3130199
- Data zamieszczenia: 2011-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3133044, fax. 071 3130199
REGON: 93193486800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gruzu ceglano - betonowego i tłucznia oraz wynajem sprzętu budowlanego dla potrzeb Gminy Oława - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy gruzu ceglano-betonowego o frakcji 0,5 - 63 mm w ilości 8000 ton i tłucznia bazaltowego lub granitowego o frakcji 31,5-63 mm w ilości 200 ton oraz wynajem sprzętu budowlanego typu: ładowarka(łyżka powyżej 1 m3) - w ilości 50 godz., koparka (łyżka skarpowa) - w ilości 150 godz., wywrotka (min. 20 ton ładowności) - w ilości 150 godz., walec wibracyjny - w ilości 50 godz., równiarka - w ilości 50 godz. dla potrzeb Gminy Oława do dnia 31 grudnia 2011 r. Wykonawca dostarczy zamówiony materiał budowlany sukcesywnie w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Oława bezpośrednio na remontowaną drogę. Zakres dostawy gruzu i tłucznia, i jego cena obejmuje załadunek, transport i rozładunek we wskazane miejsce na terenie gminy Oława. Wielkość i miejsce dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający - pisemnie, e-mailem lub faxem, na 3 dni przed terminem dostawy - przybliżony harmonogram dostaw zostanie uzgodniony pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Dostarczony towar będzie odbierał zamawiający lub upoważniona przez niego osoba na podstawie druku wz i kwitu wagowego, potwierdzonego podpisami zamawiającego i wykonawcy lub osób przez nich upoważnionych. Dowodem potwierdzających wynajmem w/w sprzętu będą karty raportów dziennych pracy sprzętu podpisane przez operatora maszyny oraz zamawiającego lub osoby przez nich upoważnione. Wynajem w/w maszyn budowlanych wraz z operatorem oraz realizacja dostaw objętych umową następować będą sukcesywnie wg zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać sprzęt w miejsce, a kruszywo w ilościach i w miejsce ustalone z Zamawiającym, nie później niż w terminie do 3 dni od otrzymania zamówienia w formie pisemnej, email lub fax. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczonego towaru. Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Ilości związane z dostawą i usługą w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Z tytułu zmniejszenia określonych powyżej ilości, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-03-31 - Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C65 B3 RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ
Dodano: 2016-03-01 - Zakup masy mineralno-asfaltowej na gorąco dla potrzeb Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWY MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA GORĄCO
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-10-14