Gmina Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
REGON: 93193486800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gruzu ceglano - betonowego i tłucznia oraz wynajem maszyn budowlanych dla potrzeb Gminy Oława - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa gruzu ceglano - betonowego o frakcji 5 - 63 mm w szacunkowej ilości 6 000 ton i tłucznia o frakcji 31,5-63 mm w szacunkowej ilości 2 000 ton oraz wynajem sprzętu budowlanego typu: ładowarka (łyżka powyżej 1 m3) - 250 godz., koparka (łyżka skarpowa) - 400 godz., wywrotka (pow. 20 ton ładowności) - 350 godz., walec wibracyjny - 200 godz. i równiarka - 300 godz., dla potrzeb Gminy Oława do 31 grudnia 2013 r. Wykonawca dostarczy zamówiony towar sukcesywnie w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Oława bezpośrednio na remontowaną drogę. Wielkość i miejsce dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający - odbiór osobisty, e-mailem lub faxem, na trzy dni przed terminem dostawy - przybliżony harmonogram dostaw zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Dostarczony towar będzie odbierał Zamawiający lub upoważniona przez niego osoba na podstawie druku wz i kwitu wagowego, potwierdzonego podpisami Zamawiającego i Wykonawcy lub osób przez nich upoważnionych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczonego towaru. Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Wynajem w/w maszyn budowlanych wraz z operatorem następować będzie sukcesywnie wg zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie przez Zamawiającego. Rozliczenie użytych maszyn budowlanych odbywać się będzie na podstawie kart raportów dziennych pracy sprzętu podpisanych przez operatora maszyny i przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez nich upoważnione. Wynajem maszyn budowlanych liczony będzie na podstawie rzeczywistej pracy sprzętu budowlanego w terenie. Zamawiający zastrzega, iż określone powyżej ilości zapotrzebowania na gruz i tłuczeń oraz godziny pracy sprzętu, stanowią jedynie szacunkowe (orientacyjne) przewidywania, i tym samy nie zrealizowanie w całości zamówienia przez Zamawiającego nie może stanowić podstaw do żądania przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-03-31 - Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C65 B3 RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ
Dodano: 2016-03-01 - Zakup masy mineralno-asfaltowej na gorąco dla potrzeb Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWY MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA GORĄCO
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-10-14