Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
- Data zamieszczenia: 2011-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Żernicka 17 17
55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gruzu betonowego wraz z transportem na drogi w miejscowościach na terenie gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje następujący zakres: zakup, załadunek, transport i rozładunek gruzu betonowego ok. 2 000,00 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg w miejscowościach na terenie gminy Siechnice. Zamawiający będzie wymagała następujące frakcje: 0 - 63 mm, 0 -31,5 mm. Transport będzie odbywał się do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek będzie odbywał się w miejscu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa na drogi gminne, będzie przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniami, określającymi zakres, lokalizację, termin ukończenia dostawy, frakcje gruzu i wartość zlecenia. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych dostaw w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych środkach finansowych na to zadanie. Podstawą do wystawienia faktury będzie rozliczenie materiałów na WZ potwierdzone przez koordynatora Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 449120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną