Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-016 Białystok, ul. Złota 4
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 7329867, 7328087 , fax. 0-85 7329865
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
ul. Złota 4 4
15-016 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 7329867, 7328087, fax. 0-85 7329865
REGON: 05221954800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gotowego informatycznego zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką wraz z wdrożeniem oraz dostawa i instalacja sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa gotowego informatycznego zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką wraz z wdrożeniem oraz dostawa i instalacja sprzętu komputerowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają kwalifikacje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich kwalifikacji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania usług lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) posiadają doświadczenie jako główny wykonawca z zakresu dostawy oprogramowania systemu informacyjno-bibliotecznego tzn. wykażą zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej trzy dostawy i/lub usług o wartości 100 tys. zł z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy i/lub usługi zostały wykonane należycie - dotyczy zadania nr 1 b) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości powyżej 75 tys. złotych brutto - dotyczy zadania nr 2, c) dysponują co najmniej pięcioma osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania oferowanego systemu zarządzania biblioteką - dotyczy zadania nr 1 d) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie z zakresu wdrażania projektu informatycznego zgodnie z metodyką PRINCE2, PMI, PMP lub równoważną - dotyczy zadania nr 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. Wykaz zawierający co najmniej 3 dostaw i/lub usług dot. dostaw oprogramowania systemu informacyjno-bibliotecznego o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każda, zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy i/lub usługi zostały wykonane należycie, - dotyczy zadania nr 1. b. Wykaz zawierający co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 75 tys. złotych brutto każda, zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez Wykonawcę odpowiednimi dokumentami- dotyczy zadania nr 2 c. Wypełniony formularz Wykaz Personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - dotyczy zadania nr 1. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie osób przewidzianych do wdrażania projektu informatycznego zgodnie z przyjętą metodyką (min. 1 osoba - zadanie 1). d. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia musi zawierać dokumenty potwierdzające spełnianie określonych warunków. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cenb.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną