Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 28864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa glukometrów i pasków oraz dostawę glukometrów wraz z dzierżawą systemu do oznaczania ilości glukozy we krwi dla UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Część 1: Dostawa glukometrów i pasków w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b) Część 2: a. Dostawa pasków do dzierżawionych glukometrów w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b. Dzierżawa systemu do oznaczeń ilościowych glukozy we krwi zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Dostawa pasków i glukometrów oraz samych pasków będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt. 3. Wymienione w pkt. 1 a) paski i glukometry oraz w pkt 1 b)paski muszą spełniać wymagania bezwzględne określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wymieniony w pkt. 1 b) system musi spełniać parametry określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego systemu; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu i deklaracji zgodności zaoferowanego systemu; - zapewnienie obsługi serwisowej systemu, będącego przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; - udzielenie 18 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot najmu; - możliwość zgłaszania awarii 24 godziny 7 dni w tygodniu. - usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa koagulometru wraz z odczynnikami
Dodano: 2020-11-26 - DZP/15/19 DOSTAWA ELEMENTÓW PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI ORAZ ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA KALPROTEKTYNY
Dodano: 2019-07-31 - dzierżawa analizatora hematologicznego typu 3DIFF oraz 5DIFF wraz z zakupem odczynników i materiałów kontrolnych przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2017-09-26