Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7222229, 7222329 , fax. 075 7224633
- Data zamieszczenia: 2010-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Lwówecka 8 8
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 7222229, 7222329, fax. 075 7224633
REGON: 23090730200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością- 100% własności Gminy Miejskiej Lubań
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW W LUBANIU nr sprawy: DT. 2674/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: - Wyprodukowanie i dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej nr 1 - glinę przerobioną w bloczki w ilości 270 m3 - Parametry techniczne bloczków z gliny : wymiary: 25x12x14,5 cm stan : glina plastyczna nie przesuszona - Parametry fizykochemiczne: glina winna wykazywać podczas oznaczania ( badania laboratoryjnego) współczynnik filtracji wody nie gorszy jak: K = 1,0 x 10 -9 m/s - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 132000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną