Przetargi.pl
DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW W LUBANIU nr sprawy: DT. 2674/2010

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7222229, 7222329 , fax. 075 7224633
  • Data zamieszczenia: 2010-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Lwówecka 8 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7222229, 7222329, fax. 075 7224633
    REGON: 23090730200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością- 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA GLINY PRZEROBIONEJ W BLOCZKI NA POTRZEBY CENTRUM UTYLIZACJI ODPADÓW W LUBANIU nr sprawy: DT. 2674/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: - Wyprodukowanie i dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej nr 1 - glinę przerobioną w bloczki w ilości 270 m3 - Parametry techniczne bloczków z gliny : wymiary: 25x12x14,5 cm stan : glina plastyczna nie przesuszona - Parametry fizykochemiczne: glina winna wykazywać podczas oznaczania ( badania laboratoryjnego) współczynnik filtracji wody nie gorszy jak: K = 1,0 x 10 -9 m/s
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 132000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną