Przetargi.pl
dostawa gilotyny introligatorskiej dla potrzeb zakładu poligraficznego Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu

Fundacja "Nadzieja - Dzieci" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Hagera 6a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 375 07 70 , fax. 0-32 271 60 46
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Nadzieja - Dzieci"
    ul. Hagera 6a 6a
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 375 07 70, fax. 0-32 271 60 46
    REGON: 27764861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fundacjanadziejadzieci.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa gilotyny introligatorskiej dla potrzeb zakładu poligraficznego Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej gilotyny introligatorskiej dla potrzeb zakładu poligraficznego Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu. 3.3 Minimalne wymagania techniczne i eksploatacyjne które winien spełniać przedmiot dostawy: Zabezpieczenie belki dociskowej przed zmiażdżeniem dłoni w czasie trybu ustawiania. Możliwość zapisywania siły docisku w programach automatycznych. Regulacja siły docisku roboczego od 100 kg do 4 500 kg. Wejście USB. Konstrukcja pozwalająca przenoszenie i przewożenie urządzenia w całości. Wymiana noża za pomocą belki dociskowej. Brak potrzeby kotwienia maszyny. Urządzenie przystosowane do pracy z CIP 3 i CIP 4. Dwustronny układ napędowy noża. Pokrętło napędu impulsowego sterujące serwomotorem poprzez serwowzmacniacz. Minimalna szerokość cięcia 1160 mm. Posiadanie pamięci operacyjnej, która umożliwia zapisanie do min. 500 procesów dla każdego programu i min. 10000 programów. Wyposażenie w min. 10 calowy kolorowy jasny i kontrastowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Możliwość wprowadzania danych z dokładnością 0,1 mm i 0,01 mm. Zakończenie wprowadzania danych sygnalizowane dźwiękiem, umożliwiające operatorowi łatwe potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych. Przycisk awaryjnego zatrzymania i mechanizm zabezpieczający przed dwukrotnym opuszczeniem ostrza. Wyposażenie w tzw. kurtynę świetlną: przecięcie wiązki światła spowoduje natychmiastowe zatrzymanie ostrza tak, aby ochronić operatora. Stół wyposażony w poduszkę powietrzną. Pokrywa rowka stołu i centralna pompa smarująca. Centralny system smarowania zapewniający olejenie śrub , prowadnicy siodełka i przekładni belki nożowej. Cyfrowa kontrola docisku: docisk kontrolowany dzięki zaprogramowaniu z dokładnością 0,1 tony. Pokrętło napędu impulsowego i pierścień ostrza. Możliwość użycia karty pamięci jako nośnika danych, takich jak programy i wymiary cięcia. Przedmiotowe wymagania zostały dostosowane do obsługi urządzenia przez osoby niepełnosprawne zatrudnione przez Zamawiającego. 3.4 Oferowana cena winna uwzględniać również koszty dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zakład produkcyjny w Zabrzu), wniesienie, instalację, przeszkolenie wskazanych pracowników, rozruch techniczny. 3.5 Zamawiający określa następujące warunki serwisu gwarancyjnego: wizyta serwisowa Wykonawcy w miejscu użytkowania maszyny do 8 godzin od chwili pisemnego bądź telefonicznego zawiadomienia; usunięcie awarii w terminie 2 dni roboczych od chwili potwierdzenia awarii przez serwisanta. 3.6 Wykonawca zapewnia minimum 4 letni okres opieki serwisowej pogwarancyjnej. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w ofercie podmiot realizujący tą opiekę (na dzień składania ofert) oraz sposób i warunki napraw pogwarancyjnych. 3.7 Zamawiający zastrzega następujące terminy płatności za przedmiot dostawy: 50% do dnia 31.12.2012r.; 25% do dnia 31.01.2013r., 25% do dnia 31.07.2013r. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania dostawy pozyskanych informacji dotyczących Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429910009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z numeracją w SIWZ: 9.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 9.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-12-05 do godz. 09:00. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gliwicach 85 8457 0008 2008 0063 3035 0005. b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.8. 9.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 9.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na urządzenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zaz.nazwa.pl/1.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną