Przetargi.pl
Dostawa gazów specjalnych do chromatografii gazowej oraz zestawów odczynnikowych i czytnika.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6794011
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6794011
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów specjalnych do chromatografii gazowej oraz zestawów odczynnikowych i czytnika.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie Nr 1 – dostawa gazów specjalnych do chromatografii gazowej wraz z dzierżawą butli.1.2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczno-użytkowe a w przypadku Zadania Nr 1 także inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.1.3. Specyfikację cenową za dzierżawę w przypadku Zadania Nr 1 stanowi Załącznik Nr 2/1a do SWZ, który Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i załączyć do oferty.1.1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie Nr 2 – dostawa zestawów odczynnikowych do ilościowego oznaczania amanityny metodą ELISA oraz adalimumabu i infliksimabu wraz z dostawą czytnika.1.2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczno-użytkowe określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.1.3. Specyfikację cenową czytnika (Zadanie Nr 2) określa Załącznik Nr 2/2a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.1.4. Specyfikację techniczną czytnika (z wymaganymi i punktowanymi parametrami techniczno-użytkowymi przedmiotu zamówienia) w przypadku Zadania Nr 2 określa Załącznik Nr 2/2b do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki w zakresie:I.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.I.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.I.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.I.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:a) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych w zakresie:Zadanie Nr 1 – dostaw gazów do chromatografii lub innych gazów medycznych,Zadanie Nr 2 – dostaw odczynników lub czytnika,o wartości minimum dla poszczególnych zadań:Zadanie Nr 1 – 21.880,00 zł brutto,Zadanie Nr 2 – 24.600,00 zł bruttokażda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz której dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania może wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.II. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.II.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.II. 2. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną