Przetargi.pl
Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 413 780 332
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
    28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 413 780 332
    REGON: 29052485300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy azotu medycznego oraz tlenu medycznego z dzierżawą zbiornika na azot do siedziby Zamawiającego. 2. Wymagania dotyczące zbiornika na azot medyczny: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, posadowienia i montażu zbiornika w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na własny koszt - Zamawiający posiada płytę na której jest zamontowany zbiornik dotychczasowego dostawcy azotu ciekłego o rozstawie ok. 162 cm mocowania w czterech punktach do płyty; 2) pojemność zbiornika 5500 l – 6000 l; 3) zbiornik zasilał będzie 2 kriosauny firmy JUKA Niepołomice - model 0104; 4) instalacja łącząca zbiornik z kriosauną stanowi własność Zamawiającego; 5) czas zamontowania zbiornika – w pierwszym dniu roboczym obowiązywania umowy; 6) Zamawiający wymaga napełniania zbiornika na miejscu jego usytuowania; 7) zaoferowany zbiornik na azot ciekły musi posiadać możliwość tankowania małych przenośnych 26 litrowych zbiorników kriogennicznych na azot z przeznaczeniem do krioterapii miejscowej; 8) Wykonawca ma obowiązek utrzymania zbiornika w należytym stanie, wykonywania przeglądów, wypełniania obowiązków w zakresie dozoru technicznego; 9) po upływie okresu związania umową wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym ma obowiązek odebrania zbiornika i usunięcia go z terenu należącego do Zamawiającego; 10) praca zbiornika powinna być całkowicie automatyczna i niezależna od zewnętrznych źródeł zasilania; 11) ciśnienie pracy zbiornika winno być regulowane w zależności od potrzeb; 3. Wymagania dotyczące dostawy azotu medycznego: 1) dostawy azotu realizowane będą autocysternami o masie całkowitej nie przekraczającej 40 ton z urządzeniami pozwalającymi na przyłączanie do zaworów zbiornika; 2) w przypadku wystąpienia utrudnień na obiekcie Zamawiającego, Wykonawca może zostać zobowiązany do realizacji dostaw mniejszą autocysterną o masie całkowitej do 26 ton tzw. ”solówką”. 3) ładowanie azotu odbywać się będzie metodą grawitacyjną oraz pompą znajdującą się na cysternie kriogenicznej dostawcy; 4) rozliczenia za dostawę odbywać się będą na podstawie wskazań mierników wg stawek opłat wynikających z oferty Wykonawcy; 5) Zamawiający dopuszcza w tej samej cenie (zaproponowanej w ofercie przez Wykonawcę), naprzemiennie, dostawy ciekłego powietrza medycznego za azot ciekły medyczny; 6) Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt, do uzyskania pozwolenia na wjazd autocysterną na teren strefy uzdrowiskowej w Busku-Zdroju w której obowiązuje ograniczenie wjazdu pojazdami powyżej 3,5 tony; 7) prognozowana czteroletnia ilość azotu ciekłego wynosi 800 tys. kg przy średniej wielkości jednego tankowania 3.333 kg prognozuje wykonanie 240 dostaw (kursów); 8) prognozowane dostawy azotu medycznego mają jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. 4. Wymagania dotyczące dostawy tlenu medycznego (wymiany butli tlenowych): 1) Zamawiający jest w posiadaniu 2 szt. butli tlenowych o poj. 2 l, oraz 1 szt. butli tlenowej o poj. 10 l. 2) Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do ich odbioru oraz dostawy napełnionych butli; 3) termin ważności tlenu medycznego - 3 lata od dnia napełnienia; 4) prognozowana czteroletnia ilość napełnienia butli tlenem medycznym: a) butli tlenowych 2 l – 40 szt, b) butli tlenowej 10 l – 16 szt; 5) prognozowane dostawy tlenu medycznego mają jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do odpłatnego (zgodnie ze złożoną ofertą) dokonywania legalizacji butli medycznych w zależności od potrzeb; 7) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający wymaga legalizacji: a) dwukrotnej - butli tlenowej 2 l; b) jednokrotnej - butli tlenowej 10 l. 5. Prawo opcji – art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia będącego składową zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz zamówienia z prawem opcji. 2) wartość przedmiotu zamówienia: a) podstawowego (gwarantowanego) wynosi 70%; b) z prawem opcji wynosi do 30% maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia. 3) ceny jednostkowe w ramach zamówienia z prawem opcji będą tożsame z cenami zamówienia podstawowego (gwarantowanego); 4) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie; 5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego; 6) niewykonanie przez Zamawiającego przedmiotu Umowy w zakresie maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca który realizuje zamówienie z udziałem Podwykonawców, odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne; 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111800-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) do 5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 4 ppkt 3) i 4) muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego; 2) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; 3) wskazanie sumy gwarancyjnej; 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji; 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; 6) określenie terminu ważności gwarancji. 5. Poręczenia określone w pkt 4 ppkt 2) i 5) muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.) dokonuje poręczenia; 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; 3) kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.) będą zobowiązane; 4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: 45 1130 1192 0027 6002 9820 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na dostawę gazów medycznych”. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejsze oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Na pisemny wniosek Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również w sytuacji, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 15. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 14, nie powoduje utraty wadium. 16. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 17. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Uwaga: zaleca się zamieścić dokument wadialny w oryginale(forma niepieniężna) wraz z ofertą w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach