Przetargi.pl
Dostawa gazów medycznych: tlenu medycznego, podtlenku azotu

Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7894131 , fax. 032 2526727, 7894001-02
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach
    ul. Medyków 14 14
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02
    REGON: 00028908700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów medycznych: tlenu medycznego, podtlenku azotu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych: tlenu medycznego, podtlenku azotu. Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Tlen medyczny, Pakiet nr 2 - Podtlenek azotu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241115000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego terminie do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 3.Obowiązkiem Wykonawcy będzie również ubezpieczenie i ponoszenie kosztów ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w transporcie oraz odpowiedzialność za jego stan techniczny (legalizacja, remont butli i zaworów). 4.Wymagana stałość ceny przez okres trwania umowy. 5.Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 105, poz. 452 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7.Jakość gazów powinna być zgodna z normami oraz każdorazowo potwierdzona atestem jakości i świadectwem rejestracji dopuszczającym do stosowania. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość zamówienia lub według pakietów określonych w pkt. II SIWZ. 9.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie wg zasad: -spełnia-, - nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy według druku stanowiącego załącznik nr 3.1, 3.2 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego dla wytwórcy, a w przypadku dystrybucji gazów medycznych koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 z późn. zm. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2008. Nr 45 poz. 271). 6.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy dołączyć do oferty: -zezwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - wydane przez Ministra Zdrowia -zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego -Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych - świadectwo rejestracji produktu leczniczego 7.Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8.Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.V.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach