Przetargi.pl
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO – V PAKIETÓW

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO – V PAKIETÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych oraz specjalnych, wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego, parownic oraz butli na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie dla nw. lokalizacji: - przy ul. Biernackiego 9, - przy ul. Lubartowskiej 81, - przy ul. Herberta 21. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych oraz gazów specjalnych, z odpowiednim oznakowaniem butli, napełnianie, w tym butli własnych Zamawiającego, transport i ich legalizację, a także dzierżawę zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego medycznego i butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu zapewnienia gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zapewnia przegląd techniczny instalacji i zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiających), także leku będącego mieszaniną gazów medycznych, z przeznaczeniem dla pacjentów. Zakres zamówienia obejmuje V nw. pakietów: Pakiet I - Dostawa tlenu ciekłego z dzierżawą zbiorników do przechowywania; Pakiet II - Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli; Pakiet III - Dostawa mieszaniny tlenu medycznego z podtlenkiem azotu z dzierżawą butli; Pakiet IV – Dostawa azotu ciekłego, Pakiet V – Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4. Szczegółowe wymagania i warunki realizacji w stosunku do w/w asortymentu przedmiotu zamówienia został określony w Zał. nr 1 A do SIWZ. 3.5. Transport gazów medycznych (z/do siedziby Wykonawcy dla Zamawiającego), zapewnia Wykonawca. Dostawy będą realizowane wyłącznie profesjonalnymi środkami transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu gazów medycznych i właściwie oznakowanymi. Przygotowanie terenu w obrębie zbiornika i miejsca postojowego podczas tankowania cysterny leży po stronie Wykonawcy. W obrębie zbiornika i miejsca postojowego podczas tankowania w lokalizacji przy ul. Herberta nie występują nawierzchnie asfaltowe lub bitumiczne natomiast w lokalizacji przy ul. Biernackiego i Lubartowskiej nawierzchnie są asfaltowe. Dostawa przedmiotu zamówienia środkami transportu nie przystosowanymi do przewozu gazów medycznych może być podstawą odmowy przyjęcia towaru. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku/ napełnienia. 3.8. Wykonawca winien zapewnić odpowiedni stan techniczny butli oraz ważność legalizacji zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające do obrotu, potwierdzoną każdorazowo świadectwem jakości z podaniem numeru serii, datą ważności dla produktu leczniczego). Na potwierdzenie powyższych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany przedstawić stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 3.9. W celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia w odniesieniu do dzierżawy zaleca się przeprowadzenie obowiązkowej wizji lokalnej instalacji zaopatrującej SPSzW w tlen medyczny ciekły zlokalizowanych przy ul. Biernackiego 9, ul. Lubartowskiej 81 i ul. Herberta 21, będących przedmiotem dzierżawy w Pakiecie I, po kontakcie telefonicznym z Kierownikiem Sekcji Technicznej pod nr tel. 81 740-90-16 (ul. Biernackiego 9 i ul. Lubartowska 81), Z-cą Kierownika Działu Techniczno-Administracyjnego (ul. Herberta 21), w dni robocze w godz. 7³0-1400. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące realizacji zamówienia, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiających, wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości gazów medycznych określonych w załączniku 1 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowanej przez Zamawiających. 3.11. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę, z wyłączeniem legalizacji butli. 3.12. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.12.1. Oferowane produkty lecznicze i farmaceutycze muszą być dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2211), Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), dobrej jakości, z instrukcją użytkowania/ obsługi w języku polskim. 3.12.2. Wszystkie wyroby muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin stanowią kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.12.4. Przedmiot zamówienia określony w pakietach I-V, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ, potwierdzony każdorazowo świadectwem jakości przy dostawie produktu leczniczego. Zamawiajacemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku braku dokumentów w zakresie jak wyżej. 3.12.5. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, odpowiednio oznakowanych, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami mechanicznymi. 3.12.6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy opis zawierający w szczególności: rodzaj, nazwę wyrobu, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, nr serii, datę ważności i przydatności do użycia, nazwę i adres producenta będącego przedmiotem dostawy. 3.12.7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku. 3.12.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 3.12.9. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.12.10. Transport produktu (do Zamawiającego), zapewnia Wykonawca, środkiemi transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu, zgodnie z obowiązującymi normami dla produktu leczniczego, wyrobu farmaceutycznego i wyrobu medycznego oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu. 3.12.11. Strony dopuszczają możliwości zamian ilościowych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie pakietów. 3.12.12. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty – dot. pakiet I,II,III.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach