Przetargi.pl
Dostawa gazów medycznych i innych dla potrzeb komórek organizacyjnych PZZOZ Nr referencyjny: 28/PN/2009

Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Małachowskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Małachowskiego 12 12
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
    REGON: 27820930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów medycznych i innych dla potrzeb komórek organizacyjnych PZZOZ Nr referencyjny: 28/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa gazów medycznych i innych dla potrzeb komórek organizacyjnych PZZOZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy pakiety: -Pakiet I - tlen medyczny sprężony i podtlenek azotu; -Pakiet II - gazy różne (powietrze sprężone, dwutlenek węgla, argon, tlen sprężony techniczny, acetylen techniczny); - Pakiet III - azot ciekły
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; - złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w części IX SIWZ. 2. Spełniają dodatkowe wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj. - wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części VI SIWZ; - zaoferują termin płatności za zrealizowane dostawy nie krótszy niż 30 dni; - zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatkowych; - będą dostarczać przedmiot zamówienia w butlach posiadających aktualną legalizację; - oferowane gazy medyczne będące przedmiotem zamówienia (Pakiet I) muszą posiadać ważne zezwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynku polskim; - zaoferują gazy medyczne będące przedmiotem zamówienia (Pakiet II, poz. 3 i 5) posiadające ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadające określonym normom oraz spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części IX SIWZ: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 3 do SIWZ; - wypełnione załączniki do SIWZ; - dokumenty / oświadczenia, o których mowa części IX SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesja, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. W celu potwierdzenia w, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - Dokumenty wymienione w Zał. nr 2 (str. 1) w zakresie Pakietu I; - Świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis /potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania w zakresie Pakietu II, poz. 3 i 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach