Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kartezjusza 2 2
01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
REGON: 01328251100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gazów medycznych do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat z podziałem na 2 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa gazów medycznych do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat z podziałem na 2 pakiety: azot ciekły i sprężony tlen medyczny. Ofertę wg wzoru, stanowiącą Zał. Nr 1, można składać zarówno na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zał. Nr 2 i Nr 3 oraz dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, na wybrany 1 pakiet spośród 2 pakietów. Pakiety dalej są już niepodzielne. Zamawiający dopuszcza zmiany cen gazów medycznych w następujących przypadkach: 1) Zawsze w przypadku spadku notowanych na rynku cen, np. w okresach promocyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu. 2) Po upływie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu i spadku cen gazów medycznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana stawek podatku VAT, b) zmiana cen producenta o co najmniej +; - 10%, c) zmiana kursu walut (euro) o co najmniej +; - 10%, w stosunku do kursu walut (euro) z dnia otwarcia ofert, d) zmiana stawek celnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241118003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1. Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz w związku z art. 24 ustawy Pzp. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz 605 z późn. zm.), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wymienionymi w: § 1 ust. 1, p. 1 i p. 2, ust. 2 p. 2; ust. 3 p. 3; § 2 tego Rozporządzenia: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 3.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców według Zał. Nr 5, oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Do powyższego zamówienia wymagany jest wykaz 2 dostaw z referencjami. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 4.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej dla prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN (lub równowartość w euro). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w p.1. Dokumenty wymagane w p. 1; 3.1 i 4.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli podpisy na ofercie i dokumentach z adnotacją za zgodność składa osoba, która nie jest wymieniona, jako uprawniona w załączonym do oferty rejestrze działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla tej osoby do składania oświadczeń woli, podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub w formie aktu notarialnego. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 9. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w terminie złożenia oferty, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Pzp) 10. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dokumentów wymaganych od Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców - wspólników (pkt. 3.1; 3.2), czyli składane są przez każdego z nich odrębnie. Pozostałe wymagane dokumenty są wspólne. 11. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu - WF-37-07/16
Dodano: 2016-02-17 - DOSTAWA AZOTU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ZBIORNIKÓW KRIOGENICZNYCH DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa gazów medycznych
Dodano: 2014-11-19 - DZPIE/015/2014 - Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
Dodano: 2014-04-28 - DOSTAWA AZOTU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ZBIORNIKÓW KRIOGENICZNYCH DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa gazów medycznych do WSCU św. Anny w Warszawie
Dodano: 2013-10-24 - Sukcesywne dostawy ciekłego azotu dla potrzeb Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11
Dodano: 2013-02-12 - DZPIE/019/2012 - Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
Dodano: 2012-12-13 - Dostawa gazów medycznych do WSCU św. Anny w Warszawie
Dodano: 2012-10-08 - DOSTAWA AZOTU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ZBIORNIKÓW KRIOGENICZNYCH DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Dodano: 2012-02-22