Przetargi.pl
Dostawa gazet, magazynów,czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych do sądów okręgu opolskiego na 2010 rok.

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazet, magazynów,czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych do sądów okręgu opolskiego na 2010 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje prenumeratę gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych zgodnie z wykazem ujętym w Załączniku nr 1 do oferty, od pierwszych do ostatnich numerów objętych planami wydawniczymi od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.,zgodnie z częstotliwością podaną przez wydawcę. Szczegółowy przedmiot dostawy jest opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: a) W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający wprowadzi nową stawkę z dniem obowiazywania, przy czym jeżeli zmiana stawki nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Zamawiający wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym. b) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w ilościach zaprenumerowanych gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych, rodzaju asortymentu, a także rezygnacji z danego tytułu w przypadku zmian organizacyjnych sądów okręgu opolskiego, w tym likwidacji lub powstania jednostek. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zmianie, a następnie w ciągu 14 dni od daty przekazania informacji Zamawiający wprowadzi zmiany do treści umowy. c) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w ilościach zaprenumerowanych gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych w przypadku zmiany w planach wydawniczych.Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego o zmianie, a następnie w ciągu 14 dni od daty przekazania informacji Zamawiający wprowadzi zmiany do treści umowy. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części prenumeraty w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć. W takim przypadku Zamawiający zawiadamia Wykonawcę niezwłocznie o konieczności odstąpienia od części lub całości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów. W przypadku, gdy oferta składana jest przez podmioty występujace wspólnie, np. Konsorcjum lub Spółka Cywilna obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów/wspólników, oferta powinna spełniać łącznie mini malne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszvczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.Odpis lub zaświadczenie musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku podmiotów wystepujących wspólnie, składa każdy z podmiotów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna), odpisy, zaświadczenia, informacje ,o których mowa w pkt.6.1. SIWZ składa każdy z Partnerów/Wspólników osobno. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do oferty(druk w załączeniu). Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą przewidzianą w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. Pełnomoctnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postepowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, nie później niż w terminie składania ofert, przez składajacego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art.86 ust. 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach