Przetargi.pl
Dostawa gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych do sądów okręgu opolskiego na 2010 rok.

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych do sądów okręgu opolskiego na 2010 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje prenumeratę gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych zgodnie z wykazem ujętym w Załączniku nr 1 do oferty, od pierwszych do ostatnich numerów objętych planami wydawniczymi od 01.01.2010r. do 31.12.2010r., zgodnie z częstotliwością podaną przez wydawcę. Szczegółowy przedmiot dostawy jest opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: a. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania, przy czym jeżeli zmiana stawki nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Zamawiający wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym. b. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w ilościach zaprenumerowanych gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych, rodzaju asortymentu, a także rezygnacji z danego tytułu w przypadku zmian organizacyjnych sądów okręgu opolskiego, w tym likwidacji lub powstania jednostek. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zmianie, a następnie w ciągu 14 dni od daty przekazania informacji zamawiający wprowadzi zmiany do treści umowy. c. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w ilościach zaprenumerowanych gazet, magazynów, czasopism, dzienników oraz wydawnictw promulgacyjnych w przypadku zmiany w planach wydawniczych. Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego o zmianie, a następnie w ciągu 14 dni od daty przekazania informacji zamawiający wprowadzi zmiany do treści umowy. d. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części prenumeraty w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć. W takim przypadku Zamawiający zawiadamia Wykonawcę niezwłocznie o konieczności odstąpienia od części lub całości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów. W przypadku gdy oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie, (np. jako KONSORCJUM lub SPÓŁKA CYWILNA) obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów/wspólników, oferta powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt 5.1. SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum / Spółka Cywilna), odpisy, zaświadczenia, informacje o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ składa każdy z Partnerów / Wspólników osobno. - Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą przewidzianą w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 4 do oferty (druk w załączeniu). - Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do podpisania oferty. - Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. - Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. - Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006, Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych; Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, nie później niż w terminie składania ofert, przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach