Przetargi.pl
Dostawa gaśnic śniegowych i sztuk agregatów oraz utylizacja i złomowanie zużytego sprzętu gaśniczego

Instytut Metali Nieżelaznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Sowińskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2380316, 3280200 , fax. 032 2316933
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych
    Ul. Sowińskiego 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2380316, 3280200, fax. 032 2316933
    REGON: 00002754200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo -Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gaśnic śniegowych i sztuk agregatów oraz utylizacja i złomowanie zużytego sprzętu gaśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 107 sztuk gaśnic śniegowych GS-5X , 5 sztuk agregatów ALS-30 oraz utylizacja i złomowanie 107 gaśnic zużytych i 5 agregatów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zadania 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami). Oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg kryteriów zero-jedynkowych, na zasadzie 1-spełnia, 0-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi złożyć 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) Kserokopie dokumentów dopuszczających wyroby do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP Józefów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i zycia oraz mienia , a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. nr 143 z 2007 r. poz.1002) 2) Oświadczenie ,że sprzęt gaśniczy spełnia wymagania polskich norm , będących odpowiednikami norm europejskich EN(PN-EN), posiada aktualne świadectwa Dopuszczenia i Certyfikat Zgodności wydany przez CNBOP oraz Deklarację Zgodności. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach