Przetargi.pl
Dostawa gadżetów reklamowych wraz z indywidualnym nadrukiem oraz druk i dostawa materiałów drukowanych z indywidualnym nadrukiem dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gadżetów reklamowych wraz z indywidualnym nadrukiem oraz druk i dostawa materiałów drukowanych z indywidualnym nadrukiem dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów reklamowych oraz druk i dostawa materiałów drukowanych wraz z indywidualnym nadrukiem, zgodnie ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia, stanowiącymi Załącznik nr 1.1 i nr 1.2 do niniejszej SIWZ /Załącznik nr 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 1. Załącznik nr 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 2/ Zamówienie zostało podzielone na 2 Pakiety Pakiet nr 1 Dostawa gadżetów reklamowych wraz z indywidualnym nadrukiem Pakiet nr 2 Druk i dostawa materiałów drukowanych wraz z indywidualnym nadrukiem Pomimo, iż przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na części. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na całość zamówienia tj. na 2 pakiety. Oferta złożona na poszczególne pakiety będzie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Pakiet nr 1 stanowi 1.Hub USB 2.0 z 3 portami /kolor biały/ ilość 70 sztuk 2.Podkładka pod laptopa /kolor czarny/ ilość 50 sztuk 3.Termos pojemność 700 ml /kolor czarny/ z 2 zintegrowanymi kubkami - ilość 30 sztuk 4.Podkładka pod mysz w kształcie koła, warstwa wierzchnia folia PCV przeznaczona do myszek optycznych ilość 100 sztuk 5.Filcowa torba z paskiem na ramię, zapinana na rzep /kolor szary/ ilość 100 sztuk 6.Filcowe etui na telefon komórkowy z dodatkową przegródką na karty kredytowe lub wizytówki /kolor szary/ ilość 100 sztuk 7.Etui na jeden lub dwa długopisy o elastycznym zamknięciu /kolor szary/ ilość 100 sztuk 8.Notes format A5 /kolor czarny/ ilość 500 sztuk 9.Długopis z matowego metalu /kolor biały, czarny/ ilość 500 sztuk 10.Zestaw podróżny składający się z 3 rodzajów toreb poliestrowych na różne rodzaje bielizny /kolor czarny/ ilość 70 sztuk 11.Pokrowiec na ubrania zamykany na zamek /kolor czarny/ ilość 70 sztuk 12.Zestaw 2 osłon przeciwsłonecznych z przyssawkami w pokrowcu /kolor czarny/ ilość 70 sztuk 13.Kubek termiczny ze szczelnym zamknięciem, otwieranie i zamykanie za pomocą przycisku w pokrywie /kolor czarny/ ilość 30 sztuk 14.Pudełko na lunch składające się z izolowanego pojemnika o pojemności 600 ml oraz drugiego, przezroczystego pojemnika o pojemności 320 ml ilość 50 sztuk 15.Nadmuchiwana piłka do ćwiczeń /fit/ /kolor srebrny/ ilość 30 16.Obrotowy pendrive z blaszką w kolorze korpusu pojemność 8 GB /kolor czarny, szary/ ilość 500 sztuk 17.Ultralekka lampka do książki na elastycznym stojaku, służąca także jako zakładka /kolor czarny/ ilość 50 sztuk Wymagania dla Pakietu nr 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 1.Umieszczenie wymaganych nadruków na materiałach promocyjnych /gadżetach/, zgodnie z wymaganiami jakościowotechnicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /Załącznik nr 1.1 oraz treścią SIWZ/ po uzyskaniu uprzedniej akceptacji Zamawiającego próbnych egzemplarzy okazowych 2.Dostawę materiałów do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego /dostawa, rozładunek/załadunek materiałów/ UWAGA Zestawienie logotypów /wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ/ dotyczy Pakietu nr 1. Przedmiotowe zestawienie zawiera maksymalną ilość znaków, która będzie umieszczona na danym produkcie. W zależności od wielkości i rodzaju gadżetu nadruki będą modyfikowane, a logotypy ograniczane do niezbędnych, wymaganych w związku ze specyfiką projektu. Wymagania dla Pakietu nr 2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Druk i dostawę materiałów drukowanych, zgodnie z wymaganiami jakościowotechnicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /Załącznik nr 1.2 oraz treścią SIWZ/ po uzyskaniu uprzedniej akceptacji Zamawiającego próbnych egzemplarzy okazowych. Pakiet nr 2 stanowi1/Kalendarz trójdzielny na 2014 rok ilość 250 sztuk 2/Notes format A5,ilość 1000 sztuk 3/Teczka format do dokumentów A4 ilość 500 sztuk 4/Torba papierowa,ilość 500 sztuk 5/Ulotka format A4,ilość 1000 sztuk Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla Pakietów nr 1 i nr 2 1.Wskazana przez Wykonawcę cena realizacji zamówienia obejmuje wartość zamówienia, wszelkie koszty transportu, koszty załadunku i rozładunku, koszty przygotowania i przeprowadzenia dostawy /w tym koszt nadruku na poszczególnych artykułach/. 2.Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane materiały promocyjne są nowe, pełnowartościowe, dobrej jakości i wykonane przy dołożeniu należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 3.Dostawa do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy 4.Wykonawca zapewnia stałość cen jednostkowych towaru wyrażonych w PLN. 5.Wykonawca zapewnia, że wykona przedmiot zamówienia przy dołożeniu należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 6.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na wykonany przedmiot zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia egzemplarzy okazowych /próbek/ poszczególnych produktów /po 1 szt. każdego produktu/. Dostarczone próbki muszą odpowiadać jakością asortymentowi opisanemu w SIWZ oraz spełniać funkcje odpowiednie dla poszczególnych pozycji. 8.Egzemplarze okazowe /próbki/ nie muszą odpowiadać kolorystyce określonej w SIWZ z zastrzeżeniem, że z chwilą dostawy Zamawiający otrzyma produkty zgodnie z kolorystyką i właściwościami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 9.Reklamacje z tytułu jakości lub ilości dostarczonego asortymentu, stanowiącego przedmiot zamówienia będą zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie /tj. nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty potwierdzenia odbioru przedmiotu zamówienia/ i potwierdzone na piśmie.10.W przypadku uznania reklamacji Zamawiający dokonuje zgodnych z ustaleniami korekt w dostawie w terminie do 3 dni roboczych.11.Wykonawca otrzyma od Zamawiającego niezbędne logotypy drogą elektroniczną w postaci plików lub linku do strony WWW, z której można pobrać pliki z logotypami w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia przez Strony niniejszej umowy.12.Wykonawca otrzyma od Zamawiającego niezbędne projekty graficzne wybranych materiałów promocyjnych drogą elektroniczną w postaci plików w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia przez Strony niniejszej umowy.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach