Przetargi.pl
Dostawa gadżetów promocyjnych

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gadżetów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO gadżetów promocyjnych wg poniższej specyfikacji: 1. breloczek z kompasem - breloczek z kompasem, wykonany z plastiku o wymiarach ok. 4×1 cm, z łańcuszkiem zakończonym metalowym kółkiem umożliwiającym przypięcie kluczy, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 1000 szt. 2. breloczek odblaskowy - breloczek odblaskowy w postaci koła, o średnicy ok. 5 cm, wraz z odblaskową folią w kolorze żółto-zielonym, łańcuszkiem umożliwiającym przypięcie, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO - 1000 szt. 3. długopis z papieru - długopis ekologiczny, wykonany ze zrolowanego papieru, z dopasowaną kolorystycznie zatyczką o wymiarach ok. Ø 0,7× 15 cm, z umieszczonym logotypem w maksymalnym rozmiarze w jednym kolorze, w liczbie 1000 egz. oraz kolejnym logotypem w maksymalnym rozmiarze, w jednym kolorze, w liczbie 800 egz., przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO – 1800 szt. 4. gra kółko i krzyżyk - drewniana gra kółko i krzyżyk, składająca się z dziewięciu drewnianych sześcianów z naniesionymi znakami gry w różnych kolorach, zapakowanych w drewniane pudełko o wymiarach ok. 7×7×2,5 cm, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, w liczbie 300 egz. oraz kolejnym logotypem w maksymalnym rozmiarze, w jednym kolorze w liczbie 300 egz., przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO - 600 szt. 5. kredki - zestaw czterech kredek, umieszczonych w kartonowym pudełku o wymiarach ok. 9×3×1 cm, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 1000 szt. 6. kubek podróżny - ekologiczny kubek podróżny o pojemności 380 ml z wieczkiem posiadającym otwór umożliwiający picie, wykonany w większości z materiału drzewnego, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 250 szt. 7.maskotki sznurkowe - maskotki sznurkowe z naniesionym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO na zawieszce, o długości ok. 8 cm, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze na metce, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO - 4000 szt. 8. notatnik bambusowy - notatnik z okładką sztywną, wykonaną z bambusa, spiralnym bindowaniem, o wymiarach pojedynczej kartki w formacie A6, posiadającym 80 kartek w linie, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, w liczbie 200 egz. oraz kolejnym logotypem w maksymalnym rozmiarze, w jednym kolorze w liczbie 300 egz., przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO – 500 szt. 9. notes korkowy - notatnik z okładką sztywną, wykonaną z korka, posiadającą elastyczną opaskę do zamykania, o wymiarach pojedynczej kartki w formacie A6, w kolorze beżowym, posiadającym 80 kartek w linie, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 400 szt. 10. parasol - automatyczny (podwójny) wiatroodporny, parasol, posiadający metalowy trzon, szkielet wykonany z aluminium, plastiku i włókna szklanego, rączkę z gumową powłoką, poliestrowe poszycie z powłoką wodoodporną, zapinany na rzep, o średnicy czaszy 96 cm, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, w liczbie 200 egz. oraz kolejnym logotypem w maksymalnym rozmiarze, w jednym kolorze w liczbie 200 egz., przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO – 400 szt. 11. piny - metalowe piny z tłoczonym wizerunkiem herbu Bielan, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO, o wymiarach 25×11 mm, posiadających kolec z zatyczką ułatwiające przypięcie do ubrania - 1000 szt. 12. piórnik - piórnik ekologiczny wykonany z lnu, zapinany na guzik, wyposażony w trzy długopisy, posiadające kolory tuszu: czarny, niebieski i czerwony, z okładką i zatyczką z szarego kartonu, ołówek, temperówkę, gumkę do ścierania i linijkę drewnianą, z umieszczonym na opakowaniu lnianym piórnika w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 300 szt. 13. torba bawełniana - składana torba na zakupy z długimi uchwytami, wykonana z bawełny o gramaturze ok. 250 g/m2, o wymiarach płaskich ok. 45×45 cm, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 200 szt. 14. torba z juty - torba na zakupy z krótkimi uchwytami i laminowanym wnętrzem, wykonana z juty, o wymiarach ok. 40×35×15 cm, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, w liczbie 100 egz. oraz kolejnym logotypem w maksymalnym rozmiarze, w jednym kolorze w liczbie 200 egz., przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO - 300 szt. 15. torba z juty z kieszenią - torba na zakupy wykonana z juty o wymiarach ok. 20×15×37 cm, z otwartą komorą główną i małą kieszenią z przodu, o rozwijanej długości uchwytów 29 cm, z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, w liczbie 300 egz. w jednym kolorze, przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO - 300 szt. 16. pamięć USB w obudowie drewnianej - pamięć USB o pojemości 32 GB, z interfejsem min. USB 2.0, z obudową wykonaną z drewna w kolorze brązowym, z certyfikatem tzw. dożywotniej gwarancji dla komponentu elektronicznego, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 150 szt. 17. pamięć USB w obudowie stalowo-skórzanej - pamięć USB o pojemności 32 GB, z interfejsem min. USB 2.0, z obudową wykonaną ze stali i skóry ekologicznej w kolorze czarnym, z certyfikatem tzw. dożywotniej gwarancji dla komponentu elektronicznego, wraz z umieszczonym w maksymalnym rozmiarze logotypem w jednym kolorze, przesłanym przez ZAMAWIAJĄCEGO – 200 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.80.2019.MGA - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach