Przetargi.pl
Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych dla Instytutu Lotnictwa obejmująca wykonanie nadruków na gadżetach i materiałach promocyjnych oraz dostawę gadżetów i materiałów promocyjnych, po dokonaniu na nich nadruków do siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektów nadruków na gadżety i materiały promocyjne, o których mowa w ust. 1, w zakresie określonym w załączniku nr 1 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis parametrów technicznych gadżetów i materiałów promocyjnych, ich wizualizacja, wymagania dotyczące nadruków i terminy dostaw oraz ilości oraz części zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ). Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 4. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kosztami transportu i rozładunku. 5. Adres dostawy: Instytut Lotnictwa Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dostarczonego sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 6. Oferowane gadżety i materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania Zamawiającego. 7. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) urządzenia oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie gadżetów i materiałów promocyjnych równoważnych pod warunkiem, że spełniają one wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w niniejszym dokumencie lub lepsze. 8. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zamówienia w zakresie ilości zamawianego asortymentu do 30 % wynagrodzenia wynikającego z oferty złożonej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie wynikające z zastosowania prawa opcji obliczane będzie na podstawie cen jednostkowych netto zawartych w formularzu ofertowym z uwzględnieniem należnego podatku od towarów i usług VAT. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w dwóch częściach: 1) Część 1: dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych do 14 października 2015r. 2) Część 2: dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych do 30 października 2015r. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część postępowania. 11. Dostarczone materiały promocyjne objęte są co najmniej 12-sto miesięczną gwarancją. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do złożonej oferty dołączył próbki gadżetów z nadrukami (nadruki zbliżone do wymagań Zamawiającego) wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ z wyjątkiem broszury, ulotki i notatnika blokowego A5. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ww. próbki muszą być tożsame z materiałami i gadżetami jakie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w trakcie realizacji zamówienia (z wyjątkiem nadruków) - zgodność materiałowa, producenta, modelu, kształtu, wykonania. Odstępstwo od ww. zasady może się odbyć tylko w przypadkach określonych w rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek w dowolnym kolorze, z zastrzeżeniem, że gadżety promocyjne zostaną dostarczone w kolorach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Koszt przygotowania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Nie załączenie do oferty ww. próbek, ich niezgodność z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) skutkowało będzie uznaniem, że oferta jest niezgodna z SIWZ i odrzuceniem jej na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2) ustawy Pzp. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do złożonej oferty dołączył projekt opakowania do gadżetów, do których Zamawiający wymaga opakowania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ obejmujący wizualizację oraz opis zawierający informacje na temat materiału, z jakiego opakowanie będzie wykonane i sposobu zamykania. Projekt należy załączyć wraz z ofertą w formie wydruku na papierze. Projekt opakowania powinien być jednolity dla wszystkich gadżetów. 14. Ustalona przez Zamawiającego wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 280 000 zł netto w tym: 1) nie więcej, niż 65 000 zł netto dla części I zamówienia 2) nie więcej, niż 215 000 zł netto dla części II zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224600002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach