Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-862 Gdańsk, Pl. Władysława Bartoszewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 323 75 20 , fax. 58 323 75 30
- Data zamieszczenia: 2021-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Pl. Władysława Bartoszewskiego 1
80-862 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 323 75 20, fax. 58 323 75 30
REGON: 36701129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej– zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgrt.odnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ . Wspólny Słownik Zamówień CPV:39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa Ustawy w niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawca może złożyć ofertę tylko na cały przedmiot zamówienia . Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 .Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia dostawy gadżetów do maksymalnie 100% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji, co należy również uwzględnić w ofercie. Prawo opcji szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
Dodano: 2024-05-28 - Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
Dodano: 2024-04-21 - Dostawa tekstyliów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dodano: 2024-03-28 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa tekstyliów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 1
Dodano: 2023-02-10 - Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w tym dostawa w ramach projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2022-10-26